Fraud Blocker Medewerker huisvesting - Freelance Opdrachten

Medewerker huisvesting

Logo van veiligheidsregio utrecht met een gestileerd rood en geel schild naast de naam van de organisatie in zwarte tekst.

Aanvraagnummer: 3314
Organisatie: Veiligheidsregio Utrecht
Locatie: Veiligheidsregio Utrecht
Uren per week: 20 per week
Tarief: €85 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: Nee
Sluitingsdatum: 21-08-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

Uw veiligheid, Ons werk
Veiligheidsregio Utrecht is een samenwerkingsverband van en voor de 26 Utrechtse gemeenten. Wij zorgen elke dag voor de veiligheid van alle mensen die in de regio wonen en verblijven. Dat doen wij met onze centralisten op de 112-meldkamer, onze brandweermensen en onze collega’s va risicobeheersing, crisisbeheersing en de geneeskundige hulpverleningsorganisatie in de regio.

Wij zijn er voor de mensen in de samenleving, die rekenen op onze professionaliteit. Onze ambitie is om dat met onze partners steeds beter te doen.

Binnen de Veiligheidsregio Utrecht bestaat de afdeling Facilitair & Inkoop. De afdeling F&I:

  • Levert facilitaire ondersteuning en advies aan alle medewerkers van de VRU;
  • Werkt in nauwe samenwerking met 26 gemeenten aan adequate huisvesting (onder andere 70 brandweerkazernes) voor de VRU;
  • Biedt dagelijks concrete dienstverlening aan collega’s en opereert binnen een politiek-bestuurlijke omgeving.

Een open en betrokken organisatie die verbonden is met de primaire opdracht van Brandweerrepressie Crisisbeheersing en Risicobeheersing. De “bedoeling” is elke dag zichtbaar in ons werk en daar zetten we ons samen voor in. Samen fixen we het. Een ontspannen sfeer, volop ruimte om te experimenteren en te leren en oprechte aandacht voor de collega’s / betrokken bij elkaars reilen en zeilen. We werken op kantoor, in een brandweerkazerne of elders.


Opdracht

Als Medewerker Huisvesting vertaal je ontwikkelingen binnen het vakgebied naar adviezen, richtlijnen, beleid(skaders) voor huisvesting; je neemt daarbij initiatief en zoekt naar draagvlak binnen de organisatie.

Als Medewerker Huisvesting ben je, samen met- en onder begeleiding van de Specialist huisvesting, verantwoordelijk voor het faciliteren van de gehele organisatie met passende huisvesting. Samen werk je elke dag aan het zo goed mogelijk bieden van een werkomgeving die passend is voor de werkzaamheden van je collega’s.

De Medewerker Huisvesting is het eerste aanspreekpunt voor de organisatie voor nieuwe en veranderende huisvestingsbehoeften. Door in gesprek te gaan, te achterhalen waar de behoefte vandaan komt, samen een uitwerking te maken (inclusief financiële onderbouwing) wordt besluitvorming voorbereidt. Hierin kan nauw samengewerkt worden met verschillende disciplines binnen de afdeling Facilitair & Inkoop, denk hierbij aan beleidsmedewerkers, projectleiders huisvesting en een facilitaire Servicedesk (incl. buitendienstmedewerkers). Naast het werken aan huisvestingbehoeften is de Medewerker Huisvesting eerste aanspreekpunt voor de Servicedesk facilitair voor vragen waar een huisvestingselement in zit.

Een sub element in de opdracht is het verder uitwerken en implementeren van een huisvestingsproces. In basislijn is er een proces uitgewerkt hoe een collega een huisvestingsbehoefte kan indienen en op welke wijze hier invulling aan gegeven wordt vanuit de afdeling Facilitair & Inkoop. Opdracht is om dit basisproces verder uit te werken en te implementeren in de organisatie (inclusief draagvlak creëren en communicatie).


Vereisten / knock-outcriteria


1. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met huisvestingsvraagstukken binnen een overheidsorganisatie;
2. Uurtarief maximaal €85,- exclusief BTW /inclusief reiskosten woon-werkverkeer;
3. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met adviseren op het gebied van huisvestingsvraagstukken (50 punten);
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met complexe huisvestingsvraagstukken binnen ( ervaring bij een 100.000+ gemeente of een overheidsorganisatie met minimaal 1000 medewerkers); (30 punten)
6.Aantoonbare kennis van actuele wet- en regelgeving rond (overheid)huisvesting; (20 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet. Geef tevens 2 referenties aan van personen met wie je direct hebt samengewerkt aan huisvestingsopgaven.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld in 4 werkdagen. In gezamenlijk overleg wordt bepaald wat de werkdagen zijn. 1 maal in de 2 weken is er een vaste kantoordag met het team van facilitair en Inkoop. Deze is gepland op wisselende dagen.
Hybride werken is mogelijk, voor maximaal 50% van het aantal werkdagen.


Planning

De gesprekken bij de VRU zijn gepland op maandag 26 augustus van 14.00 uur tot 16.00 uur op de Belcampostraat 10 in Utrecht. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 22 augustus om 17uur bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.