Aanvraagnummer: 6822
Organisatie: Gemeente Purmerend
Locatie: Purmerend
Uren per week: 36 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 04-02-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt
Organisatie
Gemeente Purmerend is volop in beweging. De laatste jaren zijn we succesvol veranderd naar een energieke organisatie met volop mogelijkheden. Wij werken volgens de “Purmerendse manier”, onze inwoners staan centraal. Dat betekent dat we bij alles wat we doen onszelf de vraag stellen; wat is hiervan de bijdrage aan de inwoners of bedrijven van Purmerend? Het betekent ook dat we denken in kansen en mogelijkheden. Creativiteit, een informele aanpak en in verbinding staan met de omgeving vinden we belangrijk.
Opdracht
Het doel van deze opdracht is om specialistische ondersteuning te bieden in de uitvoering van werkzaamheden, zodat het team Inburgering ruimte krijgt om zich verder te ontwikkelen als zelforganiserend team.
Taken en verantwoordelijkheden
- Uitvoeren van specialistische operationele taken binnen het team Inburgering, met name op het gebied van de nieuwe inburgeringswet (2022).
- Bieden van praktische ondersteuning bij de uitvoering van lopende processen en casussen, volgend de Purmerendse manier van werken.
- Zorgdragen voor kwaliteit en continuïteit in de uitvoering van de werkzaamheden.
Aandachtspunten
- De focus ligt uitsluitend op specialistische uitvoering en ondersteuning.
- Deelname aan teamoverleggen, teamactiviteiten of ontwikkeltrajecten is geen onderdeel van de opdracht.
- De uitzendkracht werkt op een zelfstandige en proactieve manier, binnen de kaders van de opdracht.
Gewenst profiel
- Ervaring binnen het domein van Inburgering;
- Ervaring met de Purmerendse manier van werken en het Maatschappelijk Beleidskader;
- Sterke uitvoeringsvaardigheden en resultaatgerichte werkhouding;
- Zelfstandig kunnen werken zonder intensieve begeleiding;
- Affiniteit met de doelgroep;
- Buiten de kaders kunnen/willen denken;
- Communicatief vaardig;
- Empathisch;
- Daadkrachtig;
- Snel kunnen schakelen.
Vereisten
1. Aantoonbare werkervaring met de Participatiewet;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als inburgeringsconsulent;
3. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau.
Gunningscriteria
4. Aantoonbare werkervaring met de systemen Suite en DUO-portaal (benoem dit duidelijk in het cv); (35 punten)
5. Aantoonbare werkervaring met jonge statushouders (18-27 jaar) (benoem dit duidelijk in het cv); (35 punten)
6. De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf (30 punten).
Competenties
- Affiniteit met de doelgroep;
- Communicatief vaardig;
- Empathisch;
- Daadkrachtig;
- Snel kunnen schakelen.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals:
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vrij. We werken waar nodig voor het resultaat voor de stad. Dit is op locatie en betekent ook dat thuiswerken alleen mogelijk is wanneer het werk dit toelaat en na overleg.
Planning
De fysieke / digitale gesprekken bij de gemeente worden ingepland op een nader te bepalen moment. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 7 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 4 februari 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.