Aanvraagnummer: 6246
Organisatie: Gemeente Soest
Locatie: Soest
Uren per week: 32-36 uur
Tarief: €57,25 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 06-01-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Let op! Vanwege het verhoogde risico op schijnzelfstandigheid is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers kunnen wel reageren, maar als de opdracht aan een zzp’er wordt gegund, dient deze in dienst te treden via een Payroll-, Detacherings- of Uitzendbureau. Geef in het opmerkingenveld aan via welke partij u de opdracht gaat vervullen of dien direct via deze partij uw inschrijving in.
Soest is een moderne, open en betrokken gemeente met een rijke historie
De gemeente bestaat bijna 1.000 jaar en heeft zo’n 47.000 inwoners. Het ligt aan de rand van de Utrechtse Heuvelrug, midden in de prachtige natuur van de Soester Duinen, en is rijk aan bossen, heide en weilanden.
Onze organisatie, bestaande uit 275 professionals, werkt volgens de kernwaarden vertrouwen, samenwerken en leren. Werken aan een toekomstbestendig Soest doen we samen met collega’s, bestuur, de samenleving en partners.
Opdracht
1. Verwerken van uitgaande post: controleren en klaarmaken voor verzending (analoog en digitaal) in het zaaksysteem, aanvullen van registratiegegevens en afhandelen van deelzaken.
2. Scan- en registratiewerkzaamheden: scannen en correct vastleggen van ingekomen post in het zaaksysteem met de juiste zaaktype en beschrijving.
Vereisten / Knock-outcriteria
1. Aantoonbare werkervaring als DIV-medewerker.
2. Aantoonbare werkervaring binnen een gemeente.
3. Afgeronde opleiding op minimaal mbo-niveau 4.
4. Uurtarief maximaal € 57,25 exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk en fee Flextender.
Gunningscriteria
5. Aantoonbaar accuraat werken (20 punten).
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker DIV (40 punten).
7. Goede beheersing van de Nederlandse taal (10 punten).
8. Aantoonbare werkervaring met een zaaksysteem (30 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u of de door u aangeboden kandidaat aan het profiel voldoet.
Competenties
- Goede contactuele eigenschappen.
- Zelfstandig kunnen werken.
- Efficiënt en accuraat.
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, inclusief minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op: dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag.
Hybride werken is niet mogelijk.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 8 januari 2025 in de ochtend. Kandidaten die worden uitgenodigd, ontvangen uiterlijk dinsdag 7 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de opdracht.
Overige informatie
- Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is vereist.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet deze staan ingeschreven in het handelsregister als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
De reactietermijn voor deze inhuuropdracht sluit op maandag 6 januari 2025 om 09:00 uur.