Medewerker informatievoorziening binnen het team post en archief

Logo van de gemeente edam volendam, met een gestreept schild in blauw, rood, geel en groen naast de tekst "gemeente edam volendam.

Aanvraagnummer: 1029
Organisatie: Gemeente Edam-Volendam
Locatie: Volendam
Uren per week: 24 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 4 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: mei 2024
Optie tot verlenging: 2 maal 2 maand(en)
Sluitingsdatum: 06-05-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten.


Deel deze opdracht


Organisatie
Met meer dan 36.000 inwoners en een oppervlakte van ruim 8.000 hectare bestaat Edam-Volendam uit tien kernen en buurtschappen met een eigen verhaal, eigen tradities en een rijke cultuur. Vissers, boeren en stedelingen. Klederdracht, kaas, paling, veenweiden, polder, water, talloze monumenten, sport, toerisme en muziek. Nuchter, eigenwijs, sociaal, onafhankelijk, coöperatief, betrouwbaar, ambitieus, slagvaardig en werklustig. Een palet van verscheidenheid dat kleur geeft aan onze gemeente en het tevens aantrekkelijk maakt voor mensen van ver buiten de gemeentegrenzen om ons te bezoeken. Edam-Volendam is een wereldmerk.

Ondernemend en Betrokken
Samen met inwoners, bedrijven en instellingen bouwt het bestuur en de gemeentelijke organisatie aan een gemeenschap die bijdraagt aan het welzijn. De inwoners zijn makkelijk in contact, benaderbaar en hechten waarde aan gelijkwaardigheid. Mensen zijn zichzelf, voelen een onderlinge verbondenheid en houden van hard werken. Betrokkenheid en ondernemerschap zijn de belangrijkste ingrediënten voor onze ambities. Ze staan aan de basis van ons succes. Door onze saamhorigheid en onderlinge verbondenheid weten we wat er leeft en waar we elkaar kunnen helpen. Met onze ondernemende geest krijgen we dingen voor elkaar. We zetten onszelf in als mensen met ieder onze eigen kwaliteiten en bundelen zo onze krachten voor een betrokken en ondernemende gemeente. Onze missie luidt dan ook: ‘Ondernemend en Betrokken’.

De gemeente Edam-Volendam is een aantrekkelijke gemeente om in te leven, te wonen en te werken. Als gemeente kijken we van buiten naar binnen (samen met de inwoner), werken we volgens het principe Van Ik-naar-Wij, bouwen we op vertrouwen, zijn we resultaatgericht binnen een goede werksfeer en is er voor de medewerker ruimte voor ontwikkeling, opleiding en doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie.

Opdracht
De medewerker Informatievoorziening binnen het team Post en Archief draagt zorg voor:

  • De uitvoering van de taken en alle voorkomende werkzaamheden op het gebied van post en archief, zowel fysiek als digitaal;
  • De advisering, controle en ondersteuning van de organisatie bij het inrichten van de duurzame toegankelijkheid van onze (digitale) informatie;
  • De ondersteuning van collega’s bij digitaal zaakgericht afhandelen en archiveren va digitale dossiers;
  • Kwaliteit monitoring en signalering van verbeteringen in (DIV) werkprocessen en deze te laten vertalen naar aanpassingen in de ICT-systemen.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 6 mei 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van Informatiebeheer (ligt dit duidelijk toe in het cv)(30 punten);
4. Aantoonbare werkervaring bij een gemeentelijke instelling (30 punten);
5. Aantoonbare kennis en werkervaring in het DIV-werkveld (20 punten);
6. Aantoonbare kennis met Decos JOIN (10 punten);
7. Aantoonbare kennis van een Document Management Systemen (DMS) (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u/ de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Vereisten/ knock-outcriteria
1. Een afgeronde mbo opleiding op het gebied van informatiebeheer;
2. Aantoonbare digitale vaardigheden, kennis van Microsoft Office 365 applicaties;
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker informatie voorziening met post en archief.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 9 mei 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 7 mei 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.