Fraud Blocker Medewerker klantcontactcentrum - Freelance Opdrachten

Medewerker klantcontactcentrum

Logo van gemeente harlingen met gestileerde blauwe en groene golven met de tekst "gemeente harlingen" naast een grafisch element.

Aanvraagnummer: 3553
Organisatie: Gemeente Harlingen
Locatie: gemeente Harlingen
Uren per week: 20 uur
Tarief: €45 - €60 per uur
Regio: Friesland
Startdatum: 03-09-2024
Optie tot verlenging: Ja, in overleg
Sluitingsdatum: 30-08-2024 15:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdracht omschrijving

Bij geschiktheid vinden de selectiegesprekken plaats op maandagochtend 2 september. Graag hier rekening mee houden.

In verband met uitval van een aantal collega’s zoeken wij per direct een tijdelijke vervanger voor ons KCC. Deze functie is tijdelijk, maar kan eventueel verlengd worden.

Als medewerker KCC ben je onderdeel van het team dienstverlening. Een team met verschillende disciplines o.a. burgerzaken, bestuurssecretariaat & communicatie.


Jouw werkzaamheden
Jij bent als Medewerker klantcontact centrum (KCC) van de gemeente Harlingen aanspreekpunt voor burgers en bedrijven met vragen, verzoeken, klachten of problemen met betrekking tot de gemeentelijke producten en diensten. Je beantwoordt vragen over het maken van afspraken voor het aanvragen van een paspoort of over de bouw van nieuwe woningen. Je raadpleegt de kennisbank om het juiste antwoord te vinden of je roept de hulp in van collega’s. Daarnaast beman je afwisselend de ontvangstbalie in het gemeentehuis om bezoekers de weg te wijzen of om aan inwoners hun reisdocumenten te overhandigen

Op de eventuele opdracht zijn de Algemene Inkoop voorwaarden voor leveringen en diensten Gemeente Harlingen 2017 (KvK nummer 50945149) van toepassing. Deze zijn separaat bijgevoegd. Toepasselijkheid van uw (of door u gehanteerde) algemene (leverings) voorwaarden is uitgesloten.


Verantwoordelijkheden

De werkzaamheden bestaan uit:

  • Beantwoorden van telefonische vragen van inwoners, burgers en anderen;
  • Vastleggen van de vragen voor analyse;
  • Terugbelverzoeken maken voor je collega’s;
  • Bezoekers ontvangen en de weg wijzen bij de ontvangstbalie;
  • Uitreiken van reisdocumenten aan inwoners.

Dit ben jij:
Je weet hoe je moet omgaan met verschillende emoties van mensen die contact zoeken en kan je goed inleven in situaties. Tegelijkertijd weet je dit ook om te zetten naar oplossingen of uitzicht op een oplossing. Je ben proactief en niet bang om hulp te vragen. Daarnaast ben je positief ingesteld en bent een teamspeler met een gezonde dosis humor!


Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 3 september 2024 tot en met 7 oktober 2024 voor 20 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Kwaliteit (eisen)

U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

Minimaal 3 jaar ervaring binnen een gemeentelijke organisatie bij het klantcontactcentrum of een soortgelijke afdeling.

Minimaal afgeronde MBO opleiding.


Prijs (eisen)

Minimaal: € 45,00
Maximaal: € 60,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 30 %
Gewicht van kwaliteit : 70 %
Uitleg gunningscriteria

Op basis van de economisch meest voordelige inschrijving (EMVI) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De EMVI komt als volgt tot stand:

prijs score = 100 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) * ( 100 / ( hoogste prijs - laagste prijs ) ) )
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )


Gunningscriteria (wensen)

40 %

Minimaal 3 jaar ervaring binnen een gemeentelijke organisatie bij het klantcontactcentrum of een soortgelijke afdeling

50 %

• Beheersing van het MS Office pakket; • Bekend met het werken in zaaksystemen (om terugbelverzoeken goed vast te leggen); • Uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden; • Dienstverlenend en oplossingsgericht: je wil degene die belt zo goed mogelijk helpen; • Bij voorkeur beschikbaar op alle werkdagen in de week; • Je kunt goed samenwerken in teamverband, de collega’s binnen de organisatie en externe contacten; • Je kunt goed schakelen in de hectiek van de dag, prioriteiten stellen en daarin je grenzen bewaken.

10 %

Minimaal afgeronde MBO opleiding.


Het interview

Beschrijving (uitleg)

De gesprekken vinden plaats op maandagochtend 2 september. Als de kandidaat geschikt wordt bevonden, ontvangt inschrijver een uitnodiging voor het interview. Tijdens het interview wordt een verificatie gedaan op basis van de aangeboden offerte. Als de verificatie positief is wordt de kandidaat beoordeeld op basis van criteria.