Aanvraagnummer: 1021
Organisatie: Gemeente Alphen aan den Rijn
Locatie: Alphen aan den Rijn
Uren per week: 24 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 02-05-2024 09:00
LET OP! Deze opdracht is gesloten.
Deel deze opdracht
Organisatie
Proberen, experimenteren en in de praktijk ontwikkelen. Wij zijn Gemeente Alphen aan den Rijn. Bij ons is het leuk werken. We leveren toonaangevende dienstverlening en zijn een wendbare organisatie. Dat wil zeggen dat we meebewegen met de ontwikkelingen in de maatschappij en continu vernieuwen. We leren door te doen. Met elkaar werken we samen voor het beste resultaat voor onze inwoners.
Je zit binnen onze organisatie altijd in een thuisteam met vakcollega’s en een teamleider. Een groot aantal collega’s werkt aan maatschappelijke opgaven in uiteenlopende vakgebieden. Je krijgt bij ons de kans om op basis van je talent ingezet te worden voor die opgaven en deel uit te maken van diverse samengestelde teams.
Opdracht
Als medewerker laadinfrastructuur en bereikbaarheid ben je verantwoordelijk voor het plaatsingsproces van laadpalen. Er vinden tal van ontwikkelingen plaats op het gebied van (openbare) laadpalen, jij bent de spil in dit proces. Je zorgt ervoor dat exploitanten de mogelijkheid krijgen om openbare laadpalen te plaatsen in de openbare ruimte, voor elektrische auto’s of andere vormen van toekomstig elektrisch vervoer. Daarnaast is er vanuit bewoners vraag naar eigen laadmogelijkheden én ontstaat er in de komende jaren meer behoefte aan snellaadvoorzieningen in de openbare ruimte. Verder bereid je de benodigde vergunningen en verkeersbesluiten voor.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 2 mei 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van laadinfrastructuur (50 punten);
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring binnen het vakgebied Verkeer en mobiliteit bij een gemeentelijke organisatie (40 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het opstellen van verkeersbesluiten (10 punten).
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal een afgeronde MBO opleiding niveau 4;
2. Aantoonbare werkervaring in het afgelopen jaar op het gebied van laadinfrastructuur bij een gemeentelijke organisatie;
3. Beschikbaar voor ten minste 24 uur per week;
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7.
Benodigd aantal professionals
1. Maar het inschrijven van een duo of team is ook mogelijk.
De opdracht mag worden ingevuld door meerdere personen, maar is voor maximaal 24 uur per week (gemiddeld) op basis van werkelijke inzet. De ene week is er meer inzet benodigd dan in een andere week.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden op vrijdagmiddag 3 mei 2024 gepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk zo snel mogelijk
bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.