Aanvraagnummer: 4017
Organisatie: Gemeente Oss
Locatie: Gemeente Oss
Uren per week: 32 per week
Tarief: €95 per uur
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 1-10-2024
Optie tot verlenging: 6 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 07-10-2024 09:00
Deel deze opdracht
Opdrachtomschrijving
De Afdeling Vastgoedbedrijf van gemeente Oss is op zoek naar een tijdelijke Medewerker Maatschappelijk Vastgoed. Het zwaartepunt van de opdracht ligt op het account Onderwijshuisvesting (ca. 75%). Daarnaast werk je voor het account Ontmoeten (ca. 25%).
De kandidaat is in die rol verantwoordelijk voor:
Ondersteunen en ontzorgen van de accountmanager Onderwijshuisvesting, zoals het maken van afspraken en het onderzoeken, regelen en afwikkelen van operationele en tactische vraagstukken. Het aanpassen en up to date houden van gegevens in digitale systemen (o.a. Total Link en Gegevensplein) om informatie van de gebouwen correct in het systeem te plaatsen of (te laten) actualiseren.
Het beantwoorden van vragen van collega’s en externen voor het account Onderwijshuisvesting. De vragen zijn divers, van vragen over wateroverlast en buitenruimte tot meubilair en facturen;
Voor beide accounts het verder op orde brengen van gebruiksovereenkomsten en huurcontracten, samenwerkingsovereenkomsten, energie- en onderhoudsbijdragen voor scholen, kinderopvang, paramedische diensten e.d. en de facturatie die hier uit volgt verzorgen;
Voor beide accounts het verder op orde brengen en op accurate wijze beheren van het financiële systeem en contractsysteem. Hierbij hoort het uitzoeken, afstemmen, verrekenen, (juridisch) vastleggen en archiveren.
Wij bieden een uitdagende functie met veel ruimte voor eigen initiatief in een professionele omgeving. Je vindt het leuk om de functie voor een deel zelf in te vullen, efficiënte en nieuwe werkprocessen te introduceren en daarmee de accountmanagers optimaal te ondersteunen.
Kandidaatomschrijving
- Je hebt HBO werk en denkniveau en een pro-actieve grondhouding
- Je bent een aanpakker en duizendpoot en weet wat er nodig is
- Je werkt voornamelijk op kantoor
- Je doet de werkzaamheden zelfstandig en in samenspraak met de accountmanagers. Daarnaast overleg en stem je af met de projectondersteuner voor ontmoeten, collega’s van vakgroepen zoals onderhoud, openbare ruimte, juristen en financiën maar ook met externe partijen. Daar waar nodig neem je het initiatief en plan je zelf afspraken (zowel in- als extern) in die je nodig hebt om je werk goed uit te voeren.
- Je werkt zowel zelfstandig als in teamverband en je hebt de drive en creativiteit om dingen uit te zoeken en wil dat een antwoord op een vraag(stuk) compleet en kloppend is. Tevens denk je erover na hoe hier in de toekomst een praktisch vervolg aan gegeven kan worden.
- Het werken met digitale systemen ten aanzien van contracten en financiën e.d. kunnen worden geleerd, echter is het gewenst dat je dit gemakkelijk en snel oppakt.
- Je hebt een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.
- Een achtergrond in MER, vastgoed/makelaardij of facilitair management is noodzakelijk.
Eisen
Gunningscriteria
Werkervaring binnen een gemeente
- 1-3 jaar (5 %)
- 3 jaar of meer (10 %)
Werkervaring op het gebied van MER, vastgoed / makelaardij, facilitair management
- 1-3 jaar (15 %)
- 3-5 jaar (25 %)
- 5 jaar of meer (30 %)
Werkervaring systemen
- 1-3 jaar (10 %)
- 3 jaar of meer (15 %)
Interview
De hierin opgenomen competenties, vaardigheden en persoonskenmerken worden getoetst tijdens het gesprek.