Fraud Blocker Medewerker Maatschappelijk Vastgoed | Gemeente Oss | ZZP

Medewerker Maatschappelijk Vastgoed

Logo van Gemeente Oss met een gestileerd blauw silhouet van een vliegende vogel naast de tekst "Gemeente Oss.

Aanvraagnummer: 4548
Organisatie: Gemeente Oss
Locatie: Gemeente Oss
Uren per week: 32 per week
Tarief: €75 - €90 per uur
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 15-12-2024
Optie tot verlenging: 6 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 04-11-2024 17:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdrachtomschrijving

De Afdeling Vastgoedbedrijf van gemeente Oss is op zoek naar een tijdelijke Medewerker Maatschappelijk Vastgoed. Het zwaartepunt van de opdracht ligt op het account Onderwijshuisvesting (ca. 75%). Daarnaast werk je voor het account Ontmoeten (ca. 25%).

De kandidaat is in die rol verantwoordelijk voor:

Ondersteunen en ontzorgen van de accountmanager Onderwijshuisvesting, zoals het maken van afspraken en het onderzoeken, regelen en afwikkelen van operationele, administratieve, financiële, contractueel/juridische en tactische vraagstukken. Het aanpassen en up to date houden van gegevens in digitale systemen (o.a. Total Link en Gegevensplein) om informatie van de gebouwen correct in het systeem te plaatsen of (te laten) actualiseren.

Het beantwoorden van vragen van collega’s en externen voor het account Onderwijshuisvesting. De vragen zijn divers, van vragen over wateroverlast en buitenruimte tot meubilair en facturen;

Voor beide accounts het verder op orde brengen (inzicht in) van gebruiksovereenkomsten en huurcontracten, samenwerkingsovereenkomsten, energie- en onderhoudsbijdragen voor scholen, kinderopvang, paramedische diensten e.d. en de facturatie die hier uit volgt verzorgen;

Voor beide accounts het verder op orde brengen en op accurate wijze beheren van het financiële systeem en contractsysteem. Hierbij hoort het uitzoeken, afstemmen, verrekenen, juridisch vastleggen en archiveren.

Wij bieden een uitdagende functie met veel ruimte voor eigen initiatief in een professionele omgeving. Je vindt het leuk om de functie voor een deel zelf in te vullen, efficiënte en nieuwe werkprocessen te introduceren en daarmee de accountmanagers optimaal te ondersteunen.

Deze opdracht heeft eerder uitgestaan en is ingetrokken ter heroverweging. Deze opdracht is op onderdelen wezenlijk aangepast ten opzichte van de vorige versie. We zijn op zoek naar een vooruitstrevende topper op administratief, juridisch én financieel gebied die zonder al te veel instructie aan de slag kan in het werkveld. De opdracht, eisen en criteria zijn hier op aangepast.


Kandidaatomschrijving

- Je hebt HBO werk en denkniveau en een pro-actieve grondhouding

- Je bent een aanpakker en duizendpoot en weet wat er nodig is

- Je werkt voornamelijk op kantoor

- Je doet de werkzaamheden zelfstandig en in samenspraak met de accountmanagers. Daarnaast overleg en stem je af met de projectondersteuner voor ontmoeten, collega’s van vakgroepen zoals onderhoud, openbare ruimte, juristen en financiën maar ook met externe partijen. Daar waar nodig neem je het initiatief en plan je zelf afspraken (zowel in- als extern) in die je nodig hebt om je werk goed uit te voeren.

- Je werkt zowel zelfstandig als in teamverband en je hebt de drive en creativiteit om dingen uit te zoeken en wil dat een antwoord op een vraag(stuk) compleet en kloppend is. Tevens denk je erover na hoe hier in de toekomst een praktisch vervolg aan gegeven kan worden.

- Ten aanzien van het werken met digitale systemen is het gewenst dat je dit gemakkelijk en snel oppakt.

- Je hebt een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.

- Een achtergrond in MER of vastgoed/makelaardij is noodzakelijk.


Eisen

Werkervaring in een financieel / juridisch administratieve functie
De kandidaat heeft de afgelopen vijf jaar minimaal één jaar werkervaring opgedaan in een vergelijkbare administratieve, juridische en financieel ondersteunende functie. Dit blijkt duidelijk uit het cv.
Afgeronde HBO opleiding op het gebied van MER of vastgoed/makelaardij
De kandidaat heeft een HBO opleiding afgerond op het gebied van MER of vastgoed - makelaardij. Dit blijkt duidelijk uit het cv.
Beschikbaarheid
De kandidaat is uiterlijk per 15 december 2024 beschikbaar voor minimaal 32 uur per week en is daarnaast in week 46 beschikbaar voor een gesprek.
Gevraagde documenten
Aanleveren na gunning
  • Recent VOG NP

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 20 %


Werkervaring binnen een gemeente in vergelijkbare rol/functie
De kandidaat heeft eerder (in de afgelopen 10 jaar) voor een gemeente gewerkt in een vergelijkbare rol (juridisch, administratief en financieel). Dit blijkt uit het cv.
  • 1-3 jaar (5 %)
  • 3 jaar of meer (10 %)
Weging: 10 %


Werkervaring op het gebied van MER, vastgoed / makelaardij.
De kandidaat heeft recente (< 10 jaar geleden) werkervaring opgedaan in de sector MER of vastgoed / makelaardij.
  • 1-3 jaar (15 %)
  • 3-5 jaar (25 %)
  • 5 jaar of meer (30 %)
Weging: 30 %


Werkervaring systemen
De kandidaat heeft kennis van en ervaring opgedaan met financiële en contractsystemen Total Link en Key 2 finance. Dit blijkt expliciet uit de CV. Dat wil zeggen het cv bevat specifieke taken/activiteiten waaruit de ervaring met deze systemen blijkt.
  • 1-3 jaar (10 %)
  • 3 jaar of meer (15 %)
Weging: 15 %


Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De hierin opgenomen competenties, vaardigheden en persoonskenmerken worden getoetst tijdens het gesprek. De mate van zowel zelfstandigheid als directe inzetbaarheid vormen een belangrijke rol tijdens het interview ten aanzien van de kandidaatkeuze.

Weging: 25 %

Interviewplanning

De gesprekken worden gepland in week 46 op donderdag 14 november 2024.