Medewerker Omgevingsloket

Logo van Gemeente De Bilt, met gestileerde groene tekst en een afbeelding van een groene boom met een gele cirkel erachter.

Aanvraagnummer: 1742
Organisatie: Gemeente de Bilt
Locatie: De Bilt
Uren per week: 36 per week
Tarief: €85 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: Nee
Sluitingsdatum: 31-05-2024 12:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

Het is goed werken voor de inwoners, organisaties en bedrijven in de zes dorpen die samen onze gemeente vormen. We weten dat we elkaar nodig hebben om de gemeente De Bilt leefbaarder, groener, duurzamer en ondernemender te maken. Om het voor de 42.000 mensen nog fijner te maken om hier te wonen, te werken en te recreëren. Mensenwerk dus. Onze ongeveer 250 medewerkers laten zich elke dag weer inspireren door de wensen en ontwikkelingen in Bilthoven, De Bilt, Groenekan, Maartensdijk, Hollandsche Rading en Westbroek. Steeds vaker werken wij binnen een netwerk van inwoners en bedrijven, dat zelf zaken voor elkaar kan krijgen. Mensen, middelen en technieken slim aan elkaar knopen: dat is onze kracht. Door meer en betere samenwerking binnen de organisatie en met externe partners: dat is de werkelijke innovatie in onze manier van werken.

Meer informatie vindt u op de pagina Onze organisatie .


Opdracht

  • Het beantwoorden en registreren van klantvragen die binnenkomen via e-mail, telefoon en fysiek aan de balie.
  • Het begeleiden en doorgeleiden van initiatieven naar het juiste spoor: het doen van een aanvraag om een omgevingsvergunning, het indienen van een voorlopig oriëntatieplan of schetsplan of het indienen van een melding.
  • Werkzaamheden in het vergunningen- en meldingenproces, zoals het verzorgen van publicaties, het beoordelen van de ontvankelijkheid van bouw- en gereedmeldingen en het opleveren van monitoringsgegevens t.b.v. het CBS en de interne beleidscyclus.
  • Het begeleiden van de te werven collega op deze nieuwe functie.


Vereisten / knock-outcriteria

1. Kandidaat is beschikbaar per 17 juni 2024 voor minimaal 36 uur per week;
2. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar als frontoffice-medewerker, vergunningverlener of vergelijkbare functie rond omgevingsvergunningen;


Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)

3. Aantoonbare opleidingen met betrekking op de Omgevingswet (voorheen Wabo) en de Wet kwaliteitsborging voor het bouwen; (40 punten)
4. Aantoonbare werkervaring bij een gemeente met maximaal 80.000 inwoners; (30 punten)
5. Een maximum uurtarief van € 85,00 exclusief BTW / inclusief Fee FlexTender en reiskosten woon-werk. (30 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: nee


Planning

De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 5 juni 2024 van 9:00 uur tot 13:30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 4 juni 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.