Medewerker Personeelsadministratie

Logo van provincie utrecht met links een gedetailleerd wapen en rechts de naam "provincie utrecht" naast twee rode vierkantjes.

Aanvraagnummer: 1831
Organisatie: Provincie Utrecht
Locatie: Provincie Utrecht
Uren per week: 32-40 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 1 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 06-06-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie.

Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.


Opdracht

In de functie van medewerker Personeelsadministratie neem je via de telefoon, e-mail en serviceportaal vragen/meldingen van collega’s aan. Daarnaast komen collega’s bij jou en collega’s langs met vragen/problemen op het gebied van HRM. Denk hierbij aan vragen over verlof, verzuim, declaraties en salaris. In de toekomst ben je ook bezig met het aanvragen van VOG’s, het maken van werkgeversverklaringen en het meedenken bij procesoptimalisaties. Je bent in staat om de vragen zelf te beantwoorden en als dit niet het geval is zet je de vragen door naar de juiste collega. Je informeert gebruikers ook proactief.

Je dagelijkse werkzaamheden zijn:

  • Beantwoorden van vragen/meldingen via de telefoon en via Teams m.b.t. vragen over de cao, regelingen & procedures en arbeidsvoorwaardelijke wijzigingen en Reisbalans;
  • Behandelen van inkomende e-mails;
  • Behandelen van meldingen via het serviceportaal op InSite;
  • Adequaat registreren van de vragen/meldingen;
  • Bijhouden, controleren en verwerken van administratie/personeelsmutaties/declaraties in Profit (AFAS);
  • Zorgdragen voor de juiste toepassing van personeelsregelingen, personeelsbeleid en arbeidsvoorwaarden;
  • Achtervang voor de verzuimadministratie;
  • Controlewerkzaamheden m.b.t. ingediende declaraties waaronder het opzetten van een controlesysteem voor declaraties en Reisbalans


Vereisten / knock-outcriteria


1.Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker personeelsadministratie;
3. Aantoonbare werkervaring met Microsoft Office, Word en Excel;
4. Aantoonbare werkervaring met het maken van draaitabellen en het leggen van verbanden in Microsoft Excel;


Selectiecriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)


5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker personeelsadministratie binnen een politiek-bestuurlijke organisatie in de afgelopen 5 jaar; (50 punten)
6. Aantoonbare werkervaring als medewerker personeelsadministratie binnen een organisatie met meer dan 1000 medewerkers; (30 punten)
7. Aantoonbare werkervaring met AFAS Profit (20 punten);

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja


Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever worden op een later moment gepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.