Aanvraagnummer: 1627
Organisatie: Gemeente Opsterland
Locatie: gemeente Opsterland
Uren per week: 24
Tarief: €45 per uur
Regio: Friesland
Startdatum: 03-06-2024
Optie tot verlenging: Ja, 2x 3 maanden
Sluitingsdatum: 27-05-2024 23:59
Deel deze opdracht
Opdracht omschrijving
Jij geeft informatie en beantwoordt vragen, met een scherp oor voor de nuances in de behoeften van de klant. Het gaat niet alleen om oppervlakkige informatie; juist door doelgericht door te vragen, bereik je begrip. Van het verstrekken van cruciale informatie over burgerzaken tot het behandelen van complexe meldingen in de openbare ruimte, jouw takenlijst is gevarieerd en boeiend. Rijbewijzen, paspoorten, huwelijksregistraties, geboortes, overlijdens – het zit allemaal in jouw takenpakket. Ook zorg je voor het uitvoeren van administratieve handelingen, van terugbelnotities en het invoeren van klantgegevens.
Jouw dagelijkse routine omvat niet alleen het verstrekken van informatie, maar ook het signaleren van veranderingen en het up-to-date houden van onze kennisbank. Wet- en regelgeving, bestemmingsplannen en algemene plaatselijke verordening zijn de rode draad in de antwoorden die je geeft op vragen over bouwen.
Het betreft een functie in schaal 7 van de CAO gemeenten.
Verantwoordelijkheden
Zie opdrachtomschrijving
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf zsm tot en met 31 augustus 2024 voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Kwaliteit (eisen)
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
Ruime werkervaring is gewenst
Vakspecifieke opleiding
Prijs (eisen)
Maximaal: € 45,00
Gunningscriteria
Gewicht van prijs : 50 %
Gewicht van kwaliteit : 50 %
Op basis van de economisch meest voordelige inschrijving (EMVI) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.
De EMVI komt als volgt tot stand:
prijs score = 100 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) * ( 100 / ( hoogste prijs - laagste prijs ) ) )
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )
Gunningscriteria (wensen)
40 %MBO
40 %Min. 5 jaar ervaring
20 %Ervaring met klantcontact
Het interview
Als Inschrijver in de top x [invullen aantal] is geëindigd, ontvangt inschrijver een uitnodiging voor het interview. Tijdens het interview wordt een verificatie gedaan op basis van de aangeboden offerte. Als de verificatie positief is wordt de kandidaat beoordeeld op basis van criteria. De criteria zijn hieronder te raadplegen ter voorbereiding op het interview. Bij de terugkoppeling op de offertes (gunningsbeslissing) worden de resultaten bekendgemaakt in deze applicatie.