Fraud Blocker Medewerker Publiekszaken (frontoffice / BRP) | ZZP Opdracht

Medewerker Publiekszaken (frontoffice / BRP)

Logo van Veldhoven met blauwe tekst en een dessin van drie blauwe ruiten in zigzagpatroon boven de tekst.

Aanvraagnummer: 6965
Organisatie: Gemeente Veldhoven
Locatie: Veldhoven
Uren per week: 36 per week
Tarief: €0 - €75 per uur
Duur van de opdracht: 24-2-2025 t/m 25-8-2025
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 24-02-2025
Optie tot verlenging: 6 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 17-02-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Opdrachtomschrijving


Deze inhuuropdracht is niet geschikt voor een ZZP-er in het kader van de wet DBA.

Ingeschreven ZZP-ers (ook met tussenkomst van een bureau) worden niet meegenomen tijdens de beoordeling van de offertes.



·        Je behandelt aanvragen reisdocumenten en rijbewijzen;

·        Je verstrekt vluchtelingen en vreemdelingendocumenten

·        Je verstrekt gegevens uit de basisregistratie en burgerlijke stand;

·        Je handelt aanvragen die via het digitaal loket binnenkomen af

·        Je behandelt terugbelverzoeken

·        Je verstrekt en vervangt parkeerkaarten en afvalpassen

·        Je draagt bij aan het digitaliseren en ontwikkelen van werkprocessen

·        Je behandelt omwisseling van buitenlandse rijbewijzen;

·        Je controleert brondocumenten op echtheid en toepasselijkheid;

·        Je voert complexe mutaties uit in de BRP;

·        Je voert werkzaamheden uit aan de BRP-balie;

·        Je controleert het berichtenverkeer;

·        Je controleert uitgevoerde mutaties in de BRP;

·        Je neemt verzoeken voor verkrijging en verlies van Nederlanderschap in behandeling.


Kandidaatomschrijving



Iemand die het proces (deels) beheerst, weinig sturing nodig heeft en zelfstandig kan werken. Een teamplayer die beschikt over ervaring, sociale vaardigheden en communicatief goed is. Dienstverlening staat centraal we denken in mogelijkheden en helpen onze inwoners zoals we zelf geholpen willen worden.



Gewenste competenties: Flexibiliteit klantgerichtheid behulpzaam zelfstandig


Eisen

Voorwaarden voor deelname
Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven
Onze algemene inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing. G-Rekening
De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden. VOG
Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 25 %

Opleidingsniveau
Gewenst opleidingsniveau: (MBO/HBO)
  • MBO (10 %)
  • HBO (15 %)
Weging: 15 %

Werkervaring
1 a 2 jaar werkervaring
  • 1 a 2 jaar (5 %)
  • meer dan 2 jaar (10 %)
Weging: 10 %

CV
Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring.
Weging: 25 %

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.
Weging: 25 %

Interviewplanning

De interviews vinden plaats half februari.

Reageer nu op deze opdracht!

6965 - Medewerker Publiekszaken (frontoffice / BRP)