Medewerker Servicedesk (2X)

Logo van ICT Rijk van Nijmegen met gestileerde letters "RIN" in blauwe tinten op een witte achtergrond met daaronder de bedrijfsnaam.

Aanvraagnummer: 1785
Organisatie: IRVN
Locatie: IRVN
Uren per week: 40
Tarief: €45 - €55 per uur
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-07-2024
Optie tot verlenging: 2 X 6 maanden
Sluitingsdatum: 10-06-2024 08:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdracht omschrijving

ICT Rijk van Nijmegen is een regionaal samenwerkingsverband voor het beheer, ontwikkeling en exploitatie van een gestandaardiseerde, geconsolideerde en gecentraliseerde ICT-infrastructuur van gemeenten binnen Rijk van Nijmegen. Het beheerdomein van iRvN is gericht op de gemeente Berg en Dal, Beuningen, Druten, Heumen, Mook en Middelaar, Nijmegen en Wijchen. Daarnaast ondersteunen we ook de Omgevingsdienst en het Werkbedrijf. Binnen iRvN werken wij met een aantal teams. Voor de ICT Servicedesk zijn wij op zoek naar een Servicedesk medewerker met ervaring.

De afdeling Dienstverlening van de iRvN bestaat uit drie teams: De Servicedesk, de Servicepunten op locatie en het Logistiek & Mobiel Team. Met deze drie teams helpen wij dagelijks ruim 5.000 eindgebruikers met hun werkomgeving. De uitvraag betreft de Servicedesk waarvoor wij op zoek zijn naar een/meerdere Servicedesk medewerker(s) met ervaring.

Let op: mocht er uit deze procedure meerdere geschikte kandidaten naar boven komen dan behoudt de MGR zich het recht voor om meerdere kandidaten aan te nemen op de opdracht. Duo aanbiedingen zijn niet toegestaan.


Verantwoordelijkheden

  • Je bent verantwoordelijk voor de bij jou gemelde incidenten; je bewaakt, lost op, schakelt en communiceert met de eindgebruiker;
  • Je begrijpt de dagelijkse gang van zaken bij een Skilled ServiceDesk èn on ze gebruikers en doet er alles aan om verstoringen binnen hun werkprocessen zo snel als mogelijk te elimineren;
  • Je kijkt verder dan de melding en probeert ook het probleem achter de melding te achterhalen;
  • Je ondersteunt je collega’s.

Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-07-2024 tot en met 30-06-2025 voor 40 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 X 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Overige eisen

U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. (Indien het cv (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het cv is in het Nederlands gesteld in lettertype Arial 10 (of vergelijkbaar) en bij voorkeur in PDF-formaat. In het cv dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. NB. Het cv dient ter verificatie van de bij de eisen en gunningscriteria gegeven antwoorden. Daarnaast dient u bij alle eisen en de gunningscriteria kwaliteit de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het cv en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en de gunningscriteria kwaliteit kan leiden tot uitsluiting.)

Aantoonbaar een afgeronde ICT- opleiding op minimaal mbo- 4 niveau;

Aantoonbaar minimaal 1 jaar ervaring sinds 2021, bij een ICT- Servicedesk met + 2000 eindgebruikers bij een overheid of aan overheid gelieerde werkorganisatie;

Aantoonbaar kennis van en ervaring met het registreren van incidenten in Topdesk;

I.v.m. calamiteiten en incidenten kan je binnen 45 minuten in Nijmegen op locatie Nieuwe Dukenburgseweg 21A zijn;

Je werkt tijdens de openingsuren van de Servicedesk (07.30 - 17.00 uur) van maandag t/m vrijdag op locatie, in overleg is maximaal 2 dagen thuiswerken mogelijk;

Aantoonbare ervaring met en actuele kennis van Windows server platform en Active Directory;

Aantoonbaar actuele kennis van M365 en Office 2016;

Aantoonbaar mondeling en schriftelijk Nederlands op minimaal B1- niveau.


Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 20 %
Gewicht van kwaliteit : 80 %
Uitleg gunningscriteria

Top

Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De BKPV komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100 , maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )


Gunningscriteria Kwaliteit

50 %

Aantoonbaar werkervaring binnen een IT Skilled Servicedesk; =/ > 2 jaar is 10%, =/> 3 jaar is 30%, > 4 jaar is 50%;

40 %

Aantoonbaar ervaring met Microsoft 365 en/of ChatGPT, elk overtuigend voorbeeld is 20%

10 %

Je bent MS 365 en/of Office 2016 certified.


Gunningscriterium Prijs

Minimaal: € 45,00
Maximaal: € 55,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

  • Je mondelinge communicatieve vaardigheden zijn goed ontwikkeld; je schakelt vlot en correct met de eindgebruikers. Daarin heb je empathisch vermogen: je kan je inleven in de problemen van de eindgebruiker en blijft geduldig, ontspannen en vriendelijk;
  • Je denkt in oplossingen;
  • Je werkt zelfstandig aan je case- load maar je bent ook een teamspeler die zijn kennis en kunde inzet om samen met je collega's tot het beste eindresultaat te komen.


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.

Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.

De interviews zullen plaatsvinden op tussen 12 en 14 juni. Gelieve hier rekening mee te houden.