Medewerker Servicedesk

Logo van het Ministerie van Economische Zaken en Klimaat van Nederland, met een blauw embleem met een wit Nederlands wapen en tekst in het Nederlands.

Aanvraagnummer: 12172
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Ministerie van Economische Zaken en Klimaat DICTU
Locatie: Zwolle
Uren per week: 40 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 5 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 30-06-2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 10-06-2025 21:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Opdrachtomschrijving

Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen. Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdesk. Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren. Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig. Voortgangsbewaking van openstaande meldingen. Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding. Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen. Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen.

Achtergrond opdracht

- Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning.- Indien mogelijk de call direct oplossen.- Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdesk.- Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren.- Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig.- Voortgangsbewaking van openstaande meldingen.- Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding.- Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen.- Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen.

Eisen

  • Opdracht is niet geschikt voor ZZP’ers ivm wet DBA.
  • Minimaal een aantoonbaar afgeronde ICT-opleiding MBO-4 Beheer of Netwerkbeheer
  • Certificaat Itil4
  • 1e lijns gebruikersondersteuning op een ICT-servicedesk (1 jaar)
  • Ervaring met Topdesk
  • Werkervaring binnen een (semi) overheidsinstelling (0 5 jaar)
  • Basiskennis informatiebeveiliging (0 5 jaar)

Wensen

  • Ervaring met: MS Windows 10/11
  • Citrix/cloudoplossingen
  • IOS en MacOS besturingssystemen
  • MS Office 365
  • MS/Oracle authenticator
  • Intune
  • Maximale reistijd naar standplaats 1 uur enkele reis

Competenties

  • Flexibel
  • Analytisch
  • Zorgvuldig
  • Zelfstandig
  • Klantgericht
  • Sociaal en communicatief vaardig

Reageer nu op deze opdracht!

(Bijna) evenveel verdienen vanuit Detachering?!