Aanvraagnummer: 1802
Organisatie: Gemeente Waterland
Locatie: Waterland
Uren per week: 20 tot 24 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Noord-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 05-06-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
De gemeente Waterland is een (relatief) kleine gemeente. Typerend voor onze organisatie is het ‘ons kent ons’ gevoel en de korte, informele lijnen. Het enige constante is verandering en dat is voor de gemeente Waterland niet anders.
Opdracht
Wij hebben op korte termijn (tijdelijke) versterking nodig bij de Servicedesk. Daarom zoeken wij een klantgerichte Medewerker Servicedesk ICT die regie houdt op het oplossen van ICT-vraagstukken. Als Medewerker Servicedesk ICT ben je dagelijks bezig met het aannemen, regisseren en afsluiten van ICT-meldingen van collega’s uit de hele organisatie. Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle meldingen uit de organisatie en weet hoe je de juiste vragen moet stellen om direct te achterhalen wat het probleem is. Je bekijkt naar welke (externe) partij je de melding moet sturen en weet het gebruikersprobleem voor hen zo helder mogelijk te formuleren. Daarnaast fungeer je als regiehouder over de meldingen en houd je overzicht over alle meldingen. Je zorgt hierbij voor statusupdates en terugkoppelingen naar de collega’s. Ook help je collega’s met alledaagse gebruikersvragen, zoals laptopinstellingen etc. Specifiek biedt je support aan de medewerkers van de buitendienst voor mobiele devices en vervang je dagelijks de Raas-tape voor team publiekszaken. Je vervult tevens een coördinerende rol met betrekking tot de webmastertaken.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde IT-opleiding op minimaal mbo-4 niveau; 2. Aantoonbare werkervaring op een Servicedesk ICT en werkplekondersteuning;
3. Bereid om minimaal 3 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn, waaronder 1 x per 2 weken op donderdagavond;
4. 'BYOD' (bring your own device)is van toepassing: voor deze opdracht dient de kandidaat gebruik te maken van een eigen laptop en mobiele telefoon.
Gunningscriteria
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op een Servicedesk ICT en werkplekondersteuning (25 punten); 6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Windows en MS Office 365 (15 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Citrix (15 punten);
8. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Topdesk (15 punten);
9. Aantoonbare werkervaring in een coördinerende rol met betrekking tot webmastertaken (15 punten);
10. Standaard beschikbaarheid op vrijdag op locatie (15 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre jij / de door jou aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Functieschaal
Functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenerbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt op locatie vervuld op de volgende werkdagen: In ieder geval op vrijdag en 1 x per 2 weken op donderdagavond, overige dagen en uren in overleg.