Aanvraagnummer: 1340
Organisatie: Gemeente Veldhoven
Locatie: Gemeente Veldhoven
Uren per week: 36 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 27-5-2024
Optie tot verlenging: 2 x 3 maanden
Sluitingsdatum: 21-05-2024 08:00
Deel deze opdracht
Opdrachtomschrijving
Als medewerker Uitkeringsadministratie zorg jij voor alle administratieve handelingen om uitkeringen in het kader van de Participatiewet (PW) correct en op tijd uit te betalen aan de inwoners van de gemeente Veldhoven.
Concreet houdt dit in dat jij:
- Besluiten en mutaties verwerkt;
- Uitkeringen in het kader van de Participatiewet uitbetaalt, wijzigt, opschort en beëindigt;
- Op secure wijze rekening houdt met wet- en regelgeving;
- Samen met collega’s zorgt voor een juiste cliënt- en financiële administratie;
- Bijdrage levert aan de jaarrekening controle (jaarwerk);
- Mogelijk ook werkzaamheden verricht op het gebied van Jeugd en de WMO.
Kandidaatomschrijving
Je bent perfect voor deze opdracht wanneer jij:
- Accuraat informatie kunt verzamelen;·
- Goede cijfermatige analyses maakt;·
- Zelfstandig en gestructureerd werkt;·
- Stressbestendig bent;·
- Zowel financieel als administratief sterk bent;·
- Een groot verantwoordelijkheidsgevoel hebt;
- Een warm hart voor de medemens.
Gewenste competenties:
- Een mbo-diploma op financieel-administratief of bedrijfseconomisch gebied;·
- Bij voorkeur minimaal 3 jaar werkervaring met uitkeringsadministratie;·
- Kennis van de Participatiewet, bijzondere bijstand, IOAW, IOAZ en de BBZ;·
- Ervaring met de P&C-cyclus, in het bijzonder de aanlevering voor het jaarwerk;·
- Ervaring met Suite, het uitkeringssysteem voor het sociaal domein;·
- Kennis van Excel;
Is de aangeboden kandidaat een ZZP-er? Indien de kandidaat een ZZP-er is, dan graag dit melden.
Het contract loopt dan via Haert.
Eisen
Voorwaarden voor deelname
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 25 %
Opleidingsniveau
Minimaal opleidingsniveau: MBO
- MBO (10 %)
- MBO+ (15 %)
Weging: 15 %
Werkervaring
Minimaal aantal jaren werkervaring: 2 a 3 jaar
- 2 a 3 jaar (5 %)
- 3 jaar of meer (10 %)
Weging: 10 %
CV
Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring.
Weging: 25 %
Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.
Weging: 25 %
Interviewplanning
De interviews vinden plaats in week 21 / 2024.