Medewerker uitkeringsadministratie

Aanvraagnummer: 12976
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Dantumadiel
Locatie: Damwâld
Uren per week: 28 per week
Tarief: Geen Maximum
Duur van de opdracht: 5,5 maanden
Regio: Friesland
Startdatum: 11-07-2025
Optie tot verlenging: ja
Sluitingsdatum: 23-06-2025 23:59
LET OP! Deze opdracht is gesloten
Opdracht omschrijving
Jij gaat:
Als Medewerker Uitkeringsadministratie voer je administratieve werkzaamheden uit in het kader van de Participatiewet, IOAW, IOAZ en BBZ. Denk bijvoorbeeld aan:
- het verwerken van nieuwe aanvragen en mutatieonderzoeken;
- het afhandelen van minimaregelingen;
- het aanmaken van uitkeringsdossiers en het invoeren van mutaties;
- het controleren van inkomstenformulieren en het berekenen van de te verrekenen inkomsten;
- het verwerken van beslagleggingen en overige facturen/post;
- het ondersteunen van de collega’s met het draaien van dagelijkse betalingsruns.
Je ondersteunt collega’s bij vragen over de betalingen en/of verrekeningen. Naast de werkzaamheden gericht op de Uitkeringsadministratie neem je deel aan projectgroepen, denk je actief mee en wordt je uitgedaagd om met verbetervoorstellen te komen.
Kortom, deze functie biedt een gevarieerd takenpakket waarbij nauwkeurigheid, efficiëntie en samenwerking centraal staan. Je speelt een essentiële rol in het waarborgen van een soepele en effectieve dienstverlening binnen onze organisatie.
Jij hebt:
- MBO werk- en denkniveau
- Kennis om beschikkingen/werkprocessen af te handelen rondom de Participatiewet
- Goede schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden
- Probleemoplossend vermogen
- Een nauwkeurige en kritische instelling
Dit wordt jouw team:
Als Medewerker Uitkeringsadministratie maak je deel uit van het team ‘Uitvoering Sociaal Domein’. Binnen dit team wordt onderscheid gemaakt tussen de werkzaamheden van het gebiedsteam en de administratie/ondersteuning. Hierbij staat samenwerking op nummer één.
De medewerkers van administratie/ondersteuning vervullen een adviserende, ondernemende, verantwoordende, toezichthoudende, kwaliteit borgende en administrerende rol ten behoeve van de gebiedsteams.
Aandachtsgebieden zijn daarbij onder andere inkomensondersteuning, WMO, verhaal op onderhoudsplichtigen, terugvordering, incasseren van vorderingen, toezichthouders sociaal domein, juridisch advies en ondersteuning, Uitkeringsadministratie, kwaliteitsbevordering en accountbeheer.
Verantwoordelijkheden
zie opdrachtomschrijving
III. Eisen en gunningscriteria
Beschikbaarheid
Kwaliteit (eisen)
Gunningscriteria
Sortering
Gewicht van prijs : 30 %
Gewicht van kwaliteit : 70 %
Uitleg gunningscriteria
Op basis van de economisch meest voordelige inschrijving (EMVI) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.
De EMVI komt als volgt tot stand:
prijs score = 100 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) * ( 100 / ( hoogste prijs - laagste prijs ) ) )
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )
Gunningscriteria (wensen)
Prijs (eisen)
Competenties te toetsen in interviewfase
Beschrijving (uitleg)
- Goede schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden
- Probleemoplossend vermogen en werkt nauwkeurig
- Ervaring met het werken met Suite4SociaalDomein en Suite4Sociale Regie
- Analytisch vermogen
Fase 2: Het interview
Beschrijving (uitleg)
Als Inschrijver in de top is geëindigd, ontvangt inschrijver een uitnodiging voor het interview. Tijdens het interview wordt een verificatie gedaan op basis van de aangeboden offerte. Als de verificatie positief is wordt de kandidaat beoordeeld op basis van criteria. De criteria zijn hieronder te raadplegen ter voorbereiding op het interview. Bij de terugkoppeling op de offertes (gunningsbeslissing) worden de resultaten bekendgemaakt in deze applicatie.
Wij streven ernaar in de eerste week van juli a.s. het interview te houden
Contactgegevens
Boekweitland 32
3764ZL Soest
Nederland
Tel/WhatsApp: 035-2063100
Mail: info@depubliekepartner.nl
KVK: 95135375
BTW: NL867016589B01
Regio's
ZZP opdrachten Flevoland
ZZP opdrachten Zuid-Holland
ZZP opdrachten Zeeland
ZZP opdrachten Friesland
ZZP opdrachten Overijssel
ZZP opdrachten Utrecht
ZZP opdrachten Noord-Brabant
ZZP opdrachten Groningen
ZZP opdrachten Drenthe
ZZP opdrachten Gelderland
ZZP opdrachten Limburg
Vakgebieden
ZZP opdrachten Communicatie en Voorlichting
ZZP opdrachten Financiën en Economische zaken
ZZP opdrachten ICT en Automatisering
ZZP opdrachten Infrastructuur en Civiele Techniek
ZZP opdrachten Juridisch en Regelgeving
ZZP opdrachten Onderwijs en Opleiding
ZZP opdrachten Openbare Orde en Veiligheid
ZZP opdrachten Project en Programmamanagement
ZZP opdrachten Ruimtelijke Ordening en Milieu
ZZP opdrachten Sociaal Domein en Maatschappelijke Ontwikkeling