Fraud Blocker Medewerker Vastgoed | Freelance Opdrachten

Medewerker Vastgoed

Logo's van Gemeente De Wolden en Gemeente Hoogeveen met groen en blauw golfmotief onder elk logo.

Aanvraagnummer: 7247
Organisatie: Samenwerkingsorganisatie de Wolden/Hoogeveen
Locatie: Samenwerkingsorganisatie de Wolden/Hoogeveen
Uren per week: 16-24 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 1 juli 2025
Regio: Drenthe
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 21-02-2025 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzpā€™er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzpā€™er uit te voeren. Zzpā€™ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzpā€™er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ā€˜opmerkingenā€™ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.

Organisatie
Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen (SWO) geeft met ruim 900 medewerkers uitvoering aan de gemeentelijke taken en verleent diensten aan ongeveer 80.000 inwoners van de twee gemeenten. Dit maakt ons de op Ć©Ć©n na grootste gemeentelijke organisatie in Drenthe. Daarnaast zijn wij een unieke organisatie door het werken voor 2 heel verschillende gemeenten. We zijn centraal gelegen en goed bereikbaar, zowel met de auto als het openbaar vervoer. Kijk voor meer informatie over onze organisatie op www.werkenbijdeswo.nl

Opdracht
Het ondersteunen van onze adviseur Vastgoed, Veel voorkomende werkzaamheden zijn: 

  • Het opstellen en afstemmen van huur-, gebruiks- en beheersovereenkomsten voor diverse locaties binnen de gemeenten (denk aan noodopvang, sportverenigingen, buurthuizen, etc.).
  • Het uitzoeken van contractuele situaties en het contractenrecht, bijvoorbeeld de vraag of een gemeente in gebied x een zekerheidsrecht heeft of dat deze constructie vervallen is.
  • Overige werkzaamheden, zoals bijvoorbeeld: uitzoekvragen over de geldigheid van een huurovereenkomst, het aangepaste huurtarief obv CPI, etc.

Vereisten
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker vastgoed.

Gunningscriteria
3. Een afgeronde Juridische opleiding op wo bachelor niveau (40 punten);
4. Aantoonbare werkervaring met het opstellen van vastgoed gerelateerde overeenkomsten (30 punten);
5. Juridische stage- of werkervaring opgedaan (30 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Juridisch en contractueel inzicht;
  • Analytisch vermogen;
  • Communicatieve vaardigheden;
  • Probleemoplossend vermogen;
  • Samenwerking en advisering.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 paginaā€™s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma ā€“ Di ā€“ Wo ā€“ Do ā€“ Vr.
Is hybride werken mogelijk: ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 25 februari 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 24 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot vrijdag 21 februari 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.