Aanvraagnummer: 5847
Organisatie: Gemeente Gooise Meren
Locatie: Bussum
Uren per week: 16 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 27-12-2024 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Organisatie
Gemeente Gooise Meren omvat Bussum, Naarden en Muiden, met ruim 60.000 inwoners. De organisatie telt 450 medewerkers en is plat en overzichtelijk. We werken doelgericht en met impact voor bestuur, inwoners en collega’s. Vertrouwen, wendbaarheid en plezier in het werk staan centraal. Medewerkers krijgen ruimte voor ontwikkeling en hebben een open blik naar buiten en naar elkaar.
We werken aan complexe vraagstukken en houden deze zo simpel mogelijk door bij de kern te blijven. Medewerkers weten daardoor wat hun rol is en voelen zich mede-eigenaar van de oplossing. Onze organisatie ontwikkelt zich voortdurend op een natuurlijke manier. Soms hebben we tijdelijk extra mensen nodig voor projecten, nieuwe opgaven of vervanging. Daarom zoeken we inspirerende teamspelers die besluitvaardig, ondernemend en doortastend werken.
Opdracht
We professionaliseren onze vastgoedorganisatie, waaronder het actueel houden van de vastgoedportefeuille en afspraken met huurders. Je gaat als medewerker Vastgoed en Grondzaken aan de slag met werkzaamheden zoals:
- Verwerken van wijzigingen en nieuwe contracten in het vastgoedmanagementsysteem;
- Contact onderhouden met huurders over betalingen, verlenging of opzegging van overeenkomsten;
- Afsluiten van nieuwe huurcontracten gebaseerd op recent vastgestelde afspraken;
- Ondersteunen bij koop, verkoop, huur en verhuur van gebouwen en gronden en het opstellen van bijbehorende contracten;
- Berekeningen maken voor kostendekkende huurprijzen en andere exploitatieberekeningen;
- Ondersteunen bij financieel en administratief beheer van de vastgoedportefeuille;
- Genereren van rapportages ter ondersteuning van beleidsontwikkeling;
- Behandelen van vastgoedvraagstukken binnen de gemeente, zoals sport, onderwijs, monumenten en cultuur.
Je werkt binnen het team Vastgoed en Grondzaken van de afdeling Mens en Omgeving. Dit dynamische team is verantwoordelijk voor strategisch portefeuillebeheer en kaders voor beheer en onderhoud. Er is nauwe samenwerking met collega’s van andere afdelingen, zoals Beheer Openbare Ruimte en Gebouwen en Facilitair.
Vereisten
1. Afgeronde HBO-opleiding Vastgoed, Makelaardij of vergelijkbaar.
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Medewerker Vastgoed.
Gunningscriteria
3. Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van vastgoed in de publieke sector (25 punten).
5. Aantoonbare ervaring met onderhandelen en opstellen van contracten (25 punten).
6. Aantoonbare ervaring met vastgoedadministratie (25 punten).
7. Aantoonbare kennis van wettelijke kaders bij verkoop en verhuur van vastgoed (25 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u voldoet aan het profiel.