Fraud Blocker Medewerker vergunningverlener APV en bijzondere wetten.

Ontvang dagelijkse opdrachten mail

Medewerker vergunningverlener APV en bijzondere wetten.

Logo van Gemeente Westerkwartier met kleurrijke geometrische vormen en de naam in grijze tekst.

Aanvraagnummer: 7197
Organisatie: Gemeente Westerkwartier
Locatie: Gemeente Westerkwartier
Uren per week: 32 per week
Tarief: ā‚¬55 - ā‚¬80 per uur
Duur van de opdracht: 1-3-2025 t/m 1-6-2025
Regio: Groningen
Startdatum: 01-03-2025
Optie tot verlenging: 2 x 4 maanden
Sluitingsdatum: 24-02-2025 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdrachtomschrijving

Je draagt in deze opdracht zorg voor de uitvoering van de Algemene Plaatselijke Verordening (APV) en je adviseert hierover. Hieronder valt het verlenen van vergunningen en het afhandelen van meldingen voor evenementen, het verlenen van ontheffingen en vergunningen in het kader van de Alcoholwet, de Wet op de kansspelen en andere bijzondere wetten.

Je beoordeelt op het specifieke vakgebied o.a. complexe (vergunnings-)aanvragen, meldingen, ontheffingen en onderzoeken. Je voert overleg, informeert en adviseert intern en extern over producten, procedures en maatregelen. Je behandelt bezwaar en beroep in bestuursrecht. Je levert een bijdrage aan het opstellen van plannen, beleidsregels en verordeningen.

Kandidaatomschrijving

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Minstens 2 jaar ervaring met het verlenen van vergunningen APV en vergunningen Alcoholwet;
  • Minstens 3 jaar relevante ervaring binnen het werken bij een gemeente;
  • Goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden;
  • Gevoel voor bestuurlijke en politieke verhoudingen;
  • Omgevingsbewust en je toont eigenaarschap over je eigen werk. Je kan goed zelfstandig werken.
  • Je bent besluitvaardig en durft op de juiste momenten actie te ondernemen of een oordeel te geven over een bepaalde kwestie.

Eisen

Een afgeronde HBO opleiding
Minimaal twee jaar relevante werkervaring in de genoemde functie-eisen en competenties.
Minimaal drie jaar relevante werkervaring binnen het werken bij een gemeente.
Minimaal 32uur beschikbaar
Geen ZZP-er. In de offerte dient benoemd te zijn en verklaard te worden dat de kandidaat in loondienst werkzaam is bij het bureau en geen ZZP-er is of anderszins onderbouwd te worden dat de opdracht voldoet aan de wet DBA.
Startdatum per 1 maart 2025
Minimiaal 32 uur

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 25 %


Een opleiding Rechten, Bestuurskunde, Integrale veiligheidskunde of een andere relevante richting.
Weging: 25 %


Werkervaring bij de overheid/gemeente en bij voorkeur bij de gemeente Westerkwartier
Weging: 25 %


2 jaar ervaring 10% 5 jaar en meer 15%
Weging: 25 %