Medewerker WOZ-administratie

Logo van de gemeente Pijnacker-nootdorp, met in elkaar verweven blauwe linten die een gestileerde 'p' en 'n' vormen naast de naam in blauwe tekst.

Aanvraagnummer: 4324
Organisatie: Gemeente Pijnacker-Nootdorp
Locatie: Pijnacker-Nootdorp
Uren per week: 36 uur
Tarief: €80 per uur
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 1-11-2024
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 17-10-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente. Het inwoneraantal stijgt van 55.000 naar 65.000. We werken aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers in warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk door goede voorzieningen en de ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.

De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie.

Je komt binnen het team Belastingen en Gegevensbeheer met 21 medewerkers. Zij zijn verantwoordelijk voor:

  • Het beheer van de gemeentelijke basisregistraties en Geo-informatie, inclusief applicatiebeheer.
  • De heffing en invordering van de gemeentelijke belastingen.
  • De uitvoering van de wet WOZ.
  • De burgerlijke stand, naturalisaties en het organiseren van verkiezingen.

Opdracht
Inventariseren van nieuwbouwobjecten, inclusief digitaal inmeten van bouwtekeningen, vastleggen van uitkomsten in digitale meetstaten en bepalen van de gebruiksoppervlakte. Het verwerken van objectkenmerken in de WOZ-administratie met:

  • Kaartviewer en cyclorama’s
  • Revu Blue Beam
  • Kadastrale informatie
  • BAG
  • Eventueel veldwerk

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat deze geregistreerd in het handelsregister;
2. 'Bring your own device' is van toepassing;
3. Beroepsaansprakelijkheidsverzekering biedt dekking aan minimaal de opdrachtwaarde;
4. Beschikbaar per 1 november 2024 voor 36 uur per week;
5. Afgeronde opleiding Bouwkunde op minimaal mbo 4 niveau;
6. Ervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker BAG-WOZ;
7. Maximum uurtarief van € 80,- exclusief btw.

Gunningscriteria (weging)
8. Minimaal 1 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker BAG-WOZ; (20 punten)
9. Ervaring met digitaal inmeten van bouwtekeningen; (40 punten)
10. Ervaring in de afgelopen 5 jaar met Revu Blue Beam; (20 punten)
11. Minimaal 2 referenties; (10 punten)
12. Bereid veldwerk uit te voeren en in bezit van rijbewijs B. (10 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre de kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.

Competenties
- Bekend met bouwkundige tekeningen
- Nauwkeurigheid
- Zelfstandigheid
- Administratieve vaardigheden
- Communicatief vaardig

Benodigd aantal professionals
1

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op maandag tot en met vrijdag, afwijkend in overleg.

Planning
Gesprekken zijn gepland op woensdag 23 oktober 2024 van 09:00 tot 11:00 uur. De kandidaten ontvangen uiterlijk op maandag 21 oktober 2024 bericht over de uitnodiging.

Overige informatie
- De gemeente zal om een VOG verzoeken.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot donderdag 17 oktober 2024, 09:00 uur.