Aanvraagnummer: 7459
Organisatie: Gemeente Baarn
Locatie: Baarn
Uren per week: 24 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 4 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: 17-03-2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 07-03-2025 09:00
Deel deze opdracht
Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzpāer toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzpāer uit te voeren. Zzpāers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzpāer gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het āopmerkingenā veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt
Organisatie
Werken bij de lokale overheid is leuk; zeker bij de gemeente Baarn. Hier kun je je hart ophalen. Wij hebben ruim 155 medewerkers in dienst. Om onze ambities te verwezenlijken hebben we enthousiaste mensen nodig die bijdragen aan een transparante gemeente en die hun nek durven uit te steken voor inwoner en organisatie.
Onze organisatie is groot genoeg voor uitdagend werk en klein genoeg voor korte lijnen en veel eigen verantwoordelijkheid. Elke dag is anders met collegaās die graag voor elkaar klaar staan. Wij werken steeds meer in verbinding met de inwoners, maar ook intern met onze collegaās van verschillende vakgebieden. Een baan bij ons betekent veel eigen verantwoordelijkheid en ruimte om zaken zelf te regelen. De organisatie is flink in beweging; loopbaan, mobiliteit, ontwikkeling en opleidingen zijn bij ons net zo belangrijk als de koffie, een goed gesprek met je leidinggevende en een goede werkomgeving. Wie bij ons werkt kan rekenen op steun van collegaās, een leidinggevende die faciliteert, korte lijnen met het bestuur en management en een uitdagende werkomgeving. Wij zijn op zoek naar enthousiaste en talentvolle medewerkers die zich herkennen in onze kernwaarden: samenwerken, duidelijk en verbindend.
Opdracht
Je gaat aan de slag binnen het team Zorgloket van de gemeente Baarn als medewerker Leerlingenvervoer. Het Zorgloket zorgt voor de uitvoering van verschillende taken in het Sociaal domein zoals de WMO, leerplicht, leerlingenvervoer, woonurgenties en de gehandicaptenparkeerkaart.
Jouw rol is met name het uitvoeren werkzaamheden voor het leerlingenvervoer. Dit betekent o.a. het verwerken van aanvragen conform de richtlijnen van de verordening en de communicatie met ouders en vervoerders.
Op piekmomenten ben jij verantwoordelijk voor het beoordelen van aanvragen voor leerlingenvervoer. Samen met jouw ervaren collega's zorg je voor een zorgvuldige beoordeling en afhandeling van deze aanvragen.
Naast je betrokkenheid bij de aanvragen, draag je ook bij aan de algemene ondersteuning van zowel het Zorgloket als het Lokaal Team. Dit omvat taken zoals het beheren van agenda's, plannen van vergaderingen en ruimtes, notuleren van vergaderingen en het regelen van lunches.
Vereisten
1. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als medewerker Leerlingenvervoer;
2. BYOD (bring your own device) voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop en mobiel;
3. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau;
4. Afgeronde opleiding op het gebied van leerlingenvervoer;
Gunningscriteria
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker leerlingenvervoer; (35 punten)
6. Aantoonbare werkervaring met Zaaksysteem; (15 punten)
7. Uiterlijk beschikbaar per 17 maart 2025 voor 24 uur per week; (30 punten)
8. Aantoonbare werkervaring met het beheren van agendaās, plannen en notuleren van vergaderingen. (20 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Je bent digitaal vaardig en hebt ervaring met het werken met geautomatiseerde systemen zoals Windows, Word en Outlook;
- Je bent communicatief sterk in omgang met mensen, kunt sociale situaties inschatten en empathisch handelen;
- Je kunt omgaan met klachten en daarin empathisch, verbindend en duidelijk handelen;
- Je werkt secuur, toont initiatief en kunt goed samenwerken.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 paginaās, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma ā Di ā Wo ā Do - Vr
Is hybride werken mogelijk: ja, minimaal 1 dag per week op kantoor
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 12 maart 2025 in de ochtend vanaf 09:30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 11 maart 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot vrijdag 7 maart 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.