Fraud Blocker Medior administratief medewerker - Freelance Opdrachten

Medior administratief medewerker

Logo van Gemeente De Bilt, met gestileerde groene tekst en een afbeelding van een groene boom met een gele cirkel erachter.

Aanvraagnummer: 2957
Organisatie: Gemeente de Bilt
Locatie: De Bilt
Uren per week: 24-32 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: 01-09-2024
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 01-08-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

Gemeente De Bilt telt ruim 43.000 inwoners en wordt gevormd door zes dorpen: Bilthoven, De Bilt, Groenekan, Maartensdijk, Hollandse Rading en Westbroek. Bijzonder aan de gemeente is de groene ligging in een stedelijke regio. Met de ambitie om een economisch, sociaal en ecologisch topklimaat te scheppen, werken ruim 230 medewerkers van de gemeente continu aan een leefbaarder, groener, duurzamer en ondernemender De Bilt. Een gemeente waar het voor mensen nog fijner wonen, werken en recreëren is. Kijk op onze Youtube om te zien wat Gemeente De Bilt nog meer te bieden heeft.


De opdracht

Je taken zijn:

  • Boeken debiteuren en Crediteuren
  • Controleren en boeken memorialen
  • Controleren aansluitingen tussen administraties
  • Adviseren omtrent complexe boekingen
  • Bijdragen aan Periodieke afsluitingen
  • Uitvoeren testwerkzaamheden ten behoeve van het nieuw financieel systeem
  • Uitvoeren overige administratieve taken indien dit zich voordoet

In het kader van de samenstelling van ons team en de daarin beschikbare kennis zijn we op zoek naar iemand met brede financieel administratieve ervaring bij gemeenten.


Vereisten / knock-outcriteria


1. Afgeronde opleiding op minimaal MBO+ niveau;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar in financieel administratieve functies;
3. Uiterlijk beschikbaar voor 32 uur per 1 augustus 2024.


Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)


4. Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau in financieel administratieve richting(10 punten);
5. Een afgeronde opleiding op hbo-bachelor niveau in de richting SPD (bedrijfsadministratie)(15 punten);
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als medior financieel administratief medewerker bij een gemeente (40 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met en kennis van de BBV (Besluit Begroting en Verantwoording) (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met Key2Financiën (15 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8-9 . Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.


Benodigd aantal professionals

[Geef aantal in te huren professionals aan voor deze opdracht]


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja; nadrukkelijk niet alleen digitaal, opdracht vereist dat medewerker aanwezig is in de organisatie.


Planning

De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 6 augustus of donderdag 8 augustus 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 5 augustus 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.


De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot donderdag 1 augustus 2024, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.