Aanvraagnummer: 4819
Organisatie: Provincie Zeeland
Locatie: Provincie Zeeland
Uren per week: 36 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Zeeland
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: Deta Vast
Sluitingsdatum: 13-11-2024 09:00
Deel deze opdracht
Opdracht
De Provincie Zeeland zoekt een enthousiaste netwerkbeheerder!
Bij de Provincie Zeeland maken we gebruik van diverse ICT-systemen en -voorzieningen. We zorgen ervoor dat deze 24/7 betrouwbaar en beschikbaar zijn. Daarom hebben we deskundige mensen nodig met veel kennis van ICT en beveiliging. Voor ons I&A-team zoeken we een nieuwe collega.
Wat ga je doen?
Als netwerkbeheerder ben je verantwoordelijk voor het veilig en goed functioneren van onze ICT-infrastructuur, inclusief telefonie. Bij storingen los je deze snel en klantvriendelijk op en houd je iedereen op de hoogte. Jouw taken zijn onder andere:
- Netwerkbeheer: Opzetten, onderhouden en verbeteren van (complexe) netwerken
- Beveiliging: Netwerken en systemen beveiligen en updaten
- Communicatie: Contact onderhouden en onderhandelen met leveranciers van hard- en software
- Toegangsbeheer: Toegang regelen tot belangrijke en gevoelige informatie
- Probleemoplossing: Problemen van werknemers en gebruikers oplossen
- Inrichting en beheer: Serverruimtes en installaties beheren
- Advies geven: Leidinggevenden adviseren over netwerkvragen
- Werkwijze: Proactief reageren op nieuwe situaties en initiatief nemen
- Administratie: Bijhouden van de administratie van ICT-hulpmiddelen
Wie ben jij?
Je bent enthousiast, leergierig en past goed in ons team van zelfstandige professionals. Je bent communicatief sterk, werkt nauwkeurig en zet graag een stap extra. Daarnaast ben je niet bang voor uitdagingen en kun je goed overzicht houden in een complexe infrastructuur. Belangrijke eigenschappen zijn:
- Klantgerichtheid en kennis van ICT-toepassingen
- Up-to-date blijven met ontwikkelingen in jouw vakgebied
- Een goed analytisch vermogen
- Oplossingsgericht, flexibel en stressbestendig
- Bereid om jezelf verder te ontwikkelen
Wat vragen wij?
- Uitgebreide kennis van netwerkbeheer, inclusief protocollen zoals BGP en OSPF, en ervaring met JunOS
- Ervaring met draadloze netwerken, firewalls, IPAM, radius, loadbalancers, VPN, monitoringoplossingen en IPv6-implementaties
- Kennis van security (bijv. SSL-decryptie, zero trust, hardening, NAC, updates)
- Vaardigheid in programmeren, scripten en automatiseren
- Ervaring met mondeling en schriftelijk adviseren over ICT-vraagstukken
- Ervaring met werken volgens ITIL-principes en ISO 27001
- Ervaring met projectmatig migreren/implementeren van ICT-voorzieningen
- Overleg met externe partijen over technische of contractuele zaken
Vereisten / Knock-outcriteria
1. Kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na de totale duur van de opdracht (12 maanden) kosteloos in dienst te treden bij de opdrachtgever;
2. Aantoonbare werkervaring met protocollen zoals BGP en OSPF;
3. Aantoonbare werkervaring met JunOS;
4. Aantoonbare werkervaring met draadloze netwerken, firewalls, IPAM, radius, loadbalancers, VPN, monitoringoplossingen en IPv6-implementaties;
5. Aantoonbare kennis van security, bijvoorbeeld SSL-decryptie, zero trust, hardening, NAC, updates;
6. Aantoonbare werkervaring met het mondeling en schriftelijk adviseren over ICT-vraagstukken;
Gunningscriteria
7. Aantoonbare werkervaring met programmeren, scripten en automatisering (30 punten)
8. Aantoonbare werkervaring met ITIL-principes en ISO 27001 (20 punten)
9. Aantoonbare werkervaring met projectmatig migreren/implementeren van ICT-voorzieningen (30 punten)
10. Aantoonbare werkervaring met het overleggen over technische en contractuele zaken met externe partijen (20 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u/de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. Voorkeur is om zoveel mogelijk op kantoor van Provincie Zeeland te werken. Mogelijkheid tot thuiswerken kan in onderling overleg.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 22 november 2024 13.00 – 15.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
- Uitzend- en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie zoals gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
- Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA), zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
- Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA), zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot woensdag 13 november 2024, 09.00 uur.