Aanvraagnummer: 4854
Organisatie: Gemeente IJsselstein
Locatie: IJsselstein
Uren per week: 16 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: 1 maal 4 maand(en)
Sluitingsdatum: 12-11-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie onderdeel
De gemeente IJsselstein is een stad in het zuidwesten van de provincie Utrecht. De stad telt ruim 33.000 inwoners en heeft een gezellig historisch hart waar de inwoners trots op zijn. De ambtelijke organisatie van de gemeente (GIJS) bestaat uit ruim 250 medewerkers verdeeld over 7 teams. GIJS werkt aan een bloeiend en toekomstbestendig IJsselstein, waar iedereen prettig kan wonen, werken en samenleven. GIJS staat voor betrouwbare dienstverlening, een benaderbare organisatie en heldere communicatie. De ambtenaren werken vanuit drie kernwaarden: vakmanschap, pragmatisch en samenspel. Samen met en voor ‘ons stadje’.
Opdracht
Verantwoordelijk voor het versterken, verbinden en afstemmen van de samenwerking tussen gemeente en de eerstelijnszorg, in relatie tot de opgaven vanuit het IZA. Tevens de afstemming met GGZ-instellingen, voorliggend veld enz. Zorgen dat de doelen, gesteld in het IZA, worden vormgegeven. Het verder doorontwikkelen van de bereikte samenwerking. Daarnaast een verbinder die de samenwerking zoekt met de huisartsen in IJsselstein.
Vereisten / Knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar binnen een overheidsinstelling;
3. ‘Bring your own device’ is van toepassing. De kandidaat die de opdracht gegund krijgt moet zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement en een laptop of iPad meenemen voor alle zakelijke contacten.
Gunningscriteria
4. Aantoonbare werkervaring als netwerkcoördinator binnen een gemeente (30 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met de GGZ (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met Het Integraal Zorgakkoord (IZA) (25 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als projectleider binnen het sociaal domein (25 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre je/ de aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Communicatieve en schriftelijke vaardigheden;
- Verbinder;
- Empathisch vermogen;
- Besluitvaardig.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. In overleg.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland in overleg. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
- Gemeente faciliteert geen ‘mobile devices’ zoals laptop en telefoon.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot dinsdag 12 november 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.