Fraud Blocker Ondersteuner Programma implementatie Omgevingswet en Ruimtelijke Ontwikkeling

Ondersteuner Programma implementatie Omgevingswet en Ruimtelijke Ontwikkeling

Logo van de Gemeente Rheden, voorzien van blauwe tekst met de naam en een schildembleem in blauw en geel met bladmotief.

Aanvraagnummer: 5938
Organisatie: Gemeente Rheden
Locatie: Velp
Uren per week: 32
Tarief: €65 - €70 per uur
Duur van de opdracht:
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-01-2025
Optie tot verlenging: In overleg
Sluitingsdatum: 27-12-2024 23:59

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Opdracht omschrijving

Het programmateam implementatie Omgevingswet zorgt voor de samenhang van de nieuwe manier van werken onder die nieuwe wet. Het gaat met name om het bouwen aan een Permanent Omgevingsplan, het maken van de Omgevingsvisie, de vergunningverlening en de evaluatie en monitoring. Het programmateam bestaat uit circa 9 collega’s die integraal samenwerken aan meerdere projecten om de nieuwe werkwijzen te implementeren.

Het team Ruimtelijke Ontwikkeling voert meerdere programma's uit. Naast de implementatie van de Omgevingswet zijn projectleiders en beleidsadviseurs dagelijks bezig met maatschappelijke opgaven, zoals de energietransitie en woningbouwversnelling. De focus voor ondersteunende werkzaamheden liggen met name binnen het programma woningbouwversnelling .


Verantwoordelijkheden

  • Organiseren van bijeenkomsten, events en (communicatie-)campagnes.
  • Coördineren en bewaken van het overzicht van de zaken die moeten gebeuren bij bijeenkomsten en informatieavonden en dergelijke.
  • Onderhouden van contacten met onder andere cateraars, repro’s, leveranciers en de interne dienstverlening binnen de organisatie.
  • Verslaglegging van vergaderingen en diverse registraties in onze MS-Teams omgeving en daarbij komende administratieve verwerkingen.
  • Verrichten van voorkomende administratieve en secretariële werkzaamheden voor de programmamanager en projectleiders.
  • Beheer van gegevens, zoals opdrachten, facturen etc.

Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 januari 2025 tot en met 31 december 2026 voor 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Overige eisen

U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.

De kandidaat heeft minimaal 3 jaar werkervaring bij een middelgrote gemeente van tussen de 40.000 en 50.000 inwoners. Aanvullend heeft kandidaat aantoonbare ervaring binnen het ruimtelijke domein en kennis van zowel de Omgevingswet en gebiedsontwikkeling. Deze ervaring-/kennis is niet ouder dan 6 maanden.

De kandidaat heeft een afgeronde administratieve of secretariële opleiding op Mbo-niveau en minimaal Mbo+ werk- en denkniveau. Aanvullend beschikt de kandidaat over uitstekende communicatieve vaardigheden en werkt accuraat en zelfstandig.


Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 50 %
Gewicht van kwaliteit : 50 %
Uitleg gunningscriteria

Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zo nodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De BKPV komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100 , maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )


Gunningscriteria Kwaliteit

20 %

Een afgeronde relevante opleiding op Mbo-niveau.

30 %

Minimaal 3 jaar werkervaring bij een gemeente met vergelijkbare inwonersklasse.

50 %

Werkervaring binnen het ruimtelijk domein en specifieke kennis van de Omgevingswet en gebiedsontwikkeling niet ouder dan 6 maanden.


Gunningscriterium Prijs

Minimaal: € 65,00
Maximaal: € 70,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

  1. Zelfstandige, maar proactieve werkhouding.
  2. Communicatieve vaardigheden (transparante wijze).
  3. Accuraat en nauwgezet in het vastleggen van informatie.
  4. Het goed kunnen samenvatten en verbeelden van de essentie van de bijeenkomsten, events en vergaderingen.


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaats 1  inneemt, zal worden uitgenodigd voor een interview.

Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Externen in de rangorde de plaats 1 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.


Reageer nu op deze opdracht!

5938 - Ondersteuner Programma implementatie Omgevingswet en Ruimtelijke Ontwikkeling