Aanvraagnummer: 6438
Organisatie: Gemeente Harlingen
Locatie: Harlingen
Uren per week: 12-16
Tarief: €60 - €70 per uur
Duur van de opdracht: 3 jaar en 11 maanden
Regio: Friesland
Startdatum: 13-01-2025
Optie tot verlenging: ja
Sluitingsdatum: 16-01-2025 23:59
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Opdracht omschrijving
Visit Noardwest Fryslân
Sinds 2015 werkt de regio Noardwest Fryslân aan het verbeteren van de zichtbaarheid van het toeristische product. Per 1 januari 2025 wordt de uitvoering van de toeristische regiomarketing ondergebracht bij het programmabureau Het Goud van Noordwest; het sociaaleconomisch Actieprogramma van de gemeente Harlingen, Waadhoeke en Leeuwarden (Mantgum en noordelijk deel buitengebied).
Het doel is om Noardwest Fryslân als aantrekkelijke toeristische regio nog beter op de kaart te zetten waarbij ‘slow-’ en ‘bezinningstoerisme’ zeer belangrijke speerpunten zijn. De uitvoering gebeurt in samenwerking met ondernemers, lokale citymarketingpartijen en ondernemerscollectieven, drie gemeenten, provinciale marketingorganisatie en andere belanghebbenden.
Hiervoor zoeken wij twee nieuwe regiomarketeers om uitvoering te geven aan het Meerjarenplan 2025-2028
Op de eventuele opdracht zijn de Algemene Inkoop voorwaarden voor leveringen en diensten Gemeente Harlingen 2017 (KvK nummer 50945149) van toepassing. Deze zijn separaat bijgevoegd. Toepasselijkheid van uw (of door u gehanteerde) algemene (leverings) voorwaarden is uitgesloten.
Verantwoordelijkheden
Wij zoeken een ondersteuner die de volgende taken kan uitvoeren:
Backoffice werkzaamheden
Administratieve en organisatorische ondersteuning.
- Beheren van communicatie en correspondentie.
- Opstellen van nieuwsbrieven naar de toeristische ondernemers
- Voorbereiden van rapportages en bijhouden van relevante dossiers.
Website beheer van de toeristische website visitnoardwestfryslân.nl
- Technische en inhoudelijke beheer van de website.
- Onderhoud en optimalisatie van de database voor gegevensbeheer en -analyse.
- Up-to-date houden van vermeldingen in het systeem van Merk Fryslân
- Uitbouwen van de website /content maken.
Social media
- Creëren en beheren van social media-inhoud voor zowel de toerist als ondernemer.
- Ondersteuning bieden bij social media campagnes
Ondersteuning bij ontwikkeling van toeristische materialen
- Assistentie bij de ontwikkeling van gedrukte materialen, zoals folders, kaarten, magazine.
- Contentcreatie en coördinatie van visuele en tekstuele elementen.
- Ondersteuning bij de planning en productie van promotiemateriaal.
- Organisatie t.b.v. distributie van materialen
Ondersteuning bij organisatie van bijeenkomsten
- Helpen bij de logistieke en administratieve voorbereidingen.
- Coördineren van de communicatie en planning met deelnemers en partners.
- Ondersteuning tijdens de bijeenkomsten zelf.
Beschikbaarheid
De kandidaat is per direct inzetbaar tot 1-1-2029 voor 12-16 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Kwaliteit (eisen)
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
Werkervaring met toeristische marketing is een pré.
MBO
Prijs (eisen)
Minimaal: € 60,00
Maximaal: € 70,00
Gunningscriteria
Op basis van de economisch meest voordelige inschrijving (EMVI) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.
De EMVI komt als volgt tot stand:
prijs score = 100 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) * ( 100 / ( hoogste prijs - laagste prijs ) ) )
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )
Gunningscriteria (wensen)
25 %MBO marketing gerelateerd
25 %Minimaal 5 jaar
50 %Bekend met de regio Kennis van (online) marketing Ervaring met toeristische marketing
Het interview
Als de kandidaat geschikt wordt bevonden, ontvangt inschrijver een uitnodiging voor het interview. Tijdens het interview wordt een verificatie gedaan op basis van de aangeboden offerte. Als de verificatie positief is wordt de kandidaat beoordeeld op basis van criteria.