Ondersteuner Sociaal Team

Logo van gemeente krimpen aan den ijssel met een grote blauwe letter "k" naast de blauwe tekst.

Aanvraagnummer: 2325
Organisatie: Gemeente Krimpen aan den Ijssel
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Uren per week: 34 per week
Tarief: €70 per uur
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 05-08-2024
Optie tot verlenging: 3 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 02-07-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die graag vooruit denkt en doet. Met zo'n 180 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd. De organisatie is verdeeld in 25 thuisteams die gevormd zijn rondom inhoudelijke thema’s. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd.

Binnen het sociaal domein zijn een vijftal teams actief die gezamenlijk de opgaves op het sociaal domein realiseren. De gemeentelijke toegang voor het sociaal domein is ondergebracht bij KrimpenWijzer, dit is netwerkorganisaties onder gemeentelijke regie. Bij KrimpenWijzer ligt het accent op Jeugdwet en Wmo, de uitvoering van de participatiewet is ondergebracht bij GR IJsselgemeenten.


Opdracht

Deze opdracht betreft een leuke dubbel functie waarbij je in twee teams zult bijspringen vanwege ziekteverzuim. Aan de ene kant zul je werken bij de ondersteuningsafdeling van KrimpenWijzer (circa 18 uur) en aan de andere kant zul je mee werken in het team van Wmo consulenten (circa 16 uur). Bij de ondersteuningsafdeling bestaan je werkzaamheden uit:

  • het nabellen van aanmeldingen om het dossier compleet te maken;
  • het toetsen van Jeugdwet indicaties op volledigheid en technische details;
  • het behandelen van verzoeken om toekenning Jeugdwet (JW 315 berichten);

Bij de Wmo consulten bestaan je werkzaamheden uit:

  • het voeren van keukentafelgesprekken bij o.a. vervoersaanvragen
  • het volledig afhandelen van aanvragen van o.a. vervoersaanvragen

In overleg worden taken nog uitgebreid of aangepast naar gelang de behoeften van de teams en de specifieke kennis en ervaring van de kandidaat.


Vereisten / knock-outcriteria

1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
2. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van Wmo onderzoeken én het toekennen van Wmo maatwerkvoorzieningen (benoem dit duidelijk in het cv);
4. Maximum uurtarief van € 70,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender.


Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)

5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met de Wmo en/of Jeugdwet in de afgelopen 8 jaar (benoem dit duidelijk in het cv.) (25 punten);
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijk organisatie (benoem dit duidelijk in het cv.) (25 punten);
7. Aantoonbare kennis van én werkervaring met het registratiesysteem Suite4SociaalDomein én Suite4SocialeRegie (20 punten);
8. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau in de richting van Social Work en/of SPH (15 punten);
9. aantoonbaar in het bezit van een geldige SKJ registratie (benoem dit duidelijk in het cv met registratienummer én geldigheidsdatum) (15 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.


Planning

De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 4 juli 2024 tussen 15.00 uur en 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 2 juli 2024, in de middag bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.