Fraud Blocker Opdracht niet meer online - de Publieke Partner

Opdracht niet meer online

Drie redenen waarom we een opdracht offline halen

We hebben genoeg geschikte kandidaten gevonden

Soms zijn opdrachten zeer gewild onder ZZP'ers, het kan betekenen dat wij meerdere of zelf te veel kandidaten krijgen die zich aanbieden voor een opdracht. Indien blijkt dat uit die aanbiedingen zeer geschikte kandidaten zitten sluiten wij de inschrijving.

Heb jij het gevoel dat jij toch echt de kandidaat bent die wij zoeken, reageer dan via de WhatsApp button rechts onderaan of stuur een email naar info@depubliekepartner.nl

Inschrijfdatum is verlopen
Iedere opdracht een een sluitingsdatum voor de opdracht. Dit betekent dat er na deze datum en tijd geen kandidaten meer aangeboden kunnen worden.

Wij halen opdrachten 1 werkdag voor de sluiting offline. Dit doen we om te zorgen dat we niet gehaast maar juist met zorg een kandidaat aanbieden die hiervoor geschikt is.

Mocht jij nog voor de inschrijfdatum zijn en absoluut willen reageren?

Neem dan via de WhatsApp button rechts onderaan of stuur een email naar info@depubliekepartner.nl . Dan kijken we wat er nog mogelijk is.
Opdracht is verkeerd

Het kan voorkomen dat wij een opdracht geplaatst hebben die later wordt geannuleerd. Dit kan verschillende redenen hebben, organisaties vinden een interne medewerker die de opdracht invult of er wijzigt iets anders.

Mocht je hier vragen over hebben reageer dan via de WhatsApp button rechts onderaan of stuur een email naar info@depubliekepartner.nl

Hoe werken wij

WhatsApp Chat
Zie jij toch nog kansen? Reageer dan snel!