Aanvraagnummer: 5870
Organisatie: Gemeente Hilversum
Locatie: Hilversum
Uren per week: 20 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 02-01-2025
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 23-12-2024 12:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Organisatie
We werken voor Hilversum, de mediastad van Nederland. Een groene tuinstad met een rijke historie, waar meer dan 93.000 unieke inwoners hun leven op hun eigen wijze vormgeven. Voor hen zijn we de meest nabije overheid: bereikbaar en toegankelijk. Open en nieuwsgierig, we geven altijd antwoord en doen wat nodig is.
Wij zijn toegankelijk en betrouwbaar, transparant en realistisch in de afspraken die we maken. In onze werkwijzen zoeken we de balans tussen maatwerk en eenvoud. We maken slim gebruik van technologie en data en stellen dit zoveel mogelijk beschikbaar.
Bovenal doen we het samen. We sluiten aan op wat er in de stad en regio gebeurt en zoeken de dialoog en samenwerking. Met ons vakmanschap zijn we een betrouwbare partner. Onze kernwaarden zijn: vertrouwen, eenvoud, betrokkenheid, professionaliteit, inclusie en duurzaamheid.
We willen blijven leren en innoveren met het vizier op de stad.
Elke dag willen we dit waarmaken. En als dat een keer niet lukt, spreek ons er dan gerust op aan.
Als je bij ons werkt, kun je zijn wie je bent, ongeacht je achtergrond, hoe je eruitziet of van wie je houdt.
Opdracht
Wij zoeken een ervaren parkeeradviseur binnen ons project ‘Invoering betaald- en vergunningparkeren’. Tot medio 2025 voeren we het nieuwe regime wijksgewijs in tot en met de buitenring. Dit levert veel vragen op vanuit de samenleving. Als tijdelijke adviseur ben je deskundig binnen het vakgebied betaald- en vergunningparkeren. Je maakt continu verbinding met bewoners en ondernemers en neemt hen mee in het parkeerbeleid van onze gemeente. Het is belangrijk om de finesses en emoties omtrent parkeren te begrijpen. Daarnaast draag je bij aan de uitvoering van het contract tussen de gemeente en de Coöperatie Parkeerservice. In deze opdracht ligt de focus op projectmanagement van uitvoeringsmaatregelen in verband met onduidelijke parkeersituaties op straat bij de invoering van betaald- en vergunningparkeren. Je handelt complexe vragen van bewoners en ondernemers af, inclusief persoonlijke bezoeken indien nodig. Op basis van jouw ervaringen en inzichten doe je voorstellen om het parkeerbeleid en de uitvoering verder te optimaliseren.
Vereisten / Knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau.
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeentelijke organisatie binnen het vakgebied parkeren.
Gunningscriteria
3. Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente op het gebied van parkeermanagement (35 punten).
4. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in de richting van planologie of verkeerskunde (30 punten).
5. Aantoonbare aanvullende trainingen/cursussen in parkeermanagement (20 punten).
6. Beschikbaarheid per 2 januari 2025 voor 20 uur per week (15 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u of de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Aanpassingsvermogen
- Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling)
- Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk)
- Klantgericht
- Doorzettingsvermogen
- Resultaatgericht werken
- Samenwerken
- Overtuigen
- Assertiviteit
- Analyserend vermogen
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in een functieschaal volgens de geldende CAO van de opdrachtgever over de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Hybride werken is mogelijk. De opdracht wordt vervuld op werkdagen van maandag t/m vrijdag (in overleg).
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 30 december 2024 om 14:00 uur. Kandidaat ontvangt uiterlijk dinsdag 24 december 2024 bericht over een uitnodiging. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze opdracht.
Overige informatie
- De gemeente verzoekt altijd om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Er wordt een VOG-screening uitgevoerd conform de gemeente Hilversum. De verwerkingstijd is maximaal 4 weken, en bij VOG-P screening maximaal 8 weken. Kosten van de VOG zijn verdisconteerd in het aangeboden uurtarief.
- Er worden geen reiskosten vergoed voor woon-werkverkeer. Eventuele werkgerelateerde reiskosten kunnen worden gedeclareerd via het declaratieformulier.
- ‘Bring your own device’ is van toepassing. De kandidaat dient zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement en een laptop/tablet mee te nemen voor zakelijke doeleinden.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, dient de opdrachtnemer in het handelsregister te staan als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Reactietermijn
U kunt reageren tot maandag 23 december 2024 om 12:00 uur.