Planeconoom

Aanvraagnummer: 11924
Contractvorm: Detachering ZZP
Organisatie: Gemeente Bronckhorst
Locatie: Hengelo
Uren per week: 18 per week
Tarief: 100 per uur
Duur van de opdracht: 18,5 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 16-06-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Op deze opdracht zijn uitsluitend de algemene inkoopvoorwaarden Achterhoekse gemeenten AIAG 2027 van toepassing. bij de offerte aanvraag heeft u deze kunnen inzien. Alle andere voorwaarden worden verworpen. Onze voorwaarden zijn te downloaden op de website van de gemeente Bronckhorst.
Opdrachtgever
Werken bij één van de mooiste en grootste plattelandsgemeenten van Nederland! De gemeente Bronckhorst is een moderne en open organisatie. Wij springen in op de ontwikkelingen in de samenleving en gaan uit van de kracht van onze inwoners en ondernemers. De maatschappij is altijd in beweging. Dat maakt ons werk heel afwisselend. We werken samen met verschillende partijen, van inwoners, buurten, verenigingen, ondernemers tot andere overheden. Altijd kijken we hoe we goede plannen kunnen ondersteunen. Vanuit een positieve houding. Want we geloven erin dat wat goed is moet kunnen. Met trots d’r an, zeggen we.
Maak de sprong naar Bronckhorst
Het liefst werk je natuurlijk bij een organisatie waar je je thuis voelt en waar je mogelijkheden ziet. En waar jij je persoonlijk kunt ontwikkelen. Daar zorgen wij voor bij de gemeente Bronckhorst. We hebben een lerende cultuur. Voor opleiding, ontwikkeling en experimenteren is veel ruimte. Onze organisatie heeft de perfecte grootte. Groot genoeg voor allerlei mooie regelingen, voorzieningen en verschillende soorten functies. En klein genoeg om de meeste collega’s te kennen en een hechte club te vormen. Samen maken we Bronckhorst, en samen zijn we ook Bronckhorst!
Opdracht
- actualiseren nota bovenwijks;
- maken van berekeningen voor kostenverhaal in anterieure overeenkomsten;
- toetsen van nieuwe initiatieven van derden, waarbij geadviseerd moet worden over kostenverhaal en bijbehorende zekerheden.
Vereisten
1. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen mobiel en laptop wanneer het een ZZP-er betreft;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als planeconoom binnen een gemeente;
3. Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor;
Gunningscriteria
4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als planeconoom binnen een gemeente (40 punten)
a. tot 3 jaar werkervaring (0 punten);
b. 3 tot 5 jaar werkervaring (25 punten);
c. 5 jaar werkervaring of meer (40 punten);
5. Aantoonbare werkervaring binnen een gemeente (30 punten)
a. tot 3 jaar werkervaring (0 punten);
b. 3 tot 5 jaar werkervaring (15 punten);
c. 5 jaar werkervaring of meer (30 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met Grexmanager (10 punten);
7. Een maximum uurtarief exclusief btw, inclusief woonwerkverkeer (20 punten)
a. Tot € 100,- (20 punten);
b. van € 100,- tot € 115,- (10 punten);
c. hoger dan € 115,- (0 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- analytisch vermogen;
- mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
- samenwerken.
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma – di – wo – do – vr
Is hybride werken mogelijk: ja
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 24 juni 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 19 juni 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 16 juni 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.