Fraud Blocker Planjurist / Plancoördinator Ruimtelijke Ontwikkeling - ZZP

Planjurist / Plancoördinator Ruimtelijke Ontwikkeling


Aanvraagnummer: 3743
Organisatie: Gemeente Soest
Locatie: Soest
Uren per week: 32-36 uur
Tarief: €115 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: 45566
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 13-09-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
Geef samen met Soest een impuls aan de fysieke leefomgeving van de gemeente Soest!

Werken voor de gemeente betekent werken voor onze 47.000 inwoners. Wij werken aan de leefbaarheid van onze gemeente en kijken daarbij naar de lange termijn. Op dit moment spelen een aantal belangrijke opgaven in het fysiek domein. Zo werken we hard aan de energietransitie voor een duurzame, toekomstbestendige gemeente. Ook bereiden we ons voor op de inwerkingtreding van de Omgevingswet.

Opdracht
Je beoordeelt en regisseert ruimtelijke initiatieven binnen de gemeente Soest en bent verantwoordelijk voor het proces vanaf de eerste oriënterende gesprekken tot de uiteindelijke besluitvorming.

Vereisten / Kock-outcriteria
1. Uiterlijk beschikbaar per 1 oktober 2024, voor tenminste 32 uur per week;
2. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding op juridisch of planologisch gebied;
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het behandelen van bestemmingsplanprocedures;
4. Beschikbaar op maandag, woensdag en donderdag;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als planjurist ruimtelijke ordening bij een gemeentelijke instelling (30 punten);
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van de bestemmingsplantoets en bestemmingsplanprocedures (30 punten);
7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met adviseren op en meeschrijven aan Omgevingsplannen (15 punten);
8. Aantoonbare kennis van actuele Wet en regelgeving op het gebied van RO/omgevingswet (10 punten);
9. Maximum uurtarief van €115,- excl. btw en inclusief reiskosten woon- en werkverkeer (15 punten).

Competenties
- Gedegen planjuridische kennis en communicatief vaardig;
- Ervaring met overleg met initiatiefnemers;
- Politiek sensitief.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10A.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. Is hybride werken mogelijk: ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 19 september 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 16 september bericht.

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 13 september 2024, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.