Planner – 3FTE

Aanvraagnummer: 12234
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Nationale Politie
Locatie: Utrecht
Uren per week: 36 per week
Tarief: 53 per uur
Duur van de opdracht: 12 maanden
Regio: Noord-brabant
Startdatum: 01-09-2025
Optie tot verlenging: 12 maanden
Sluitingsdatum: 16-06-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Type inzet
Kijkende naar de inhoud van deze aanvraag en de wet DBA, leent deze aanvraag zich er niet voor om door een ZZP'er uitgevoerd te worden.
Voor deze opdracht is een BO screening van toepassing. Een positief besluit is een vereiste voor het uitvoeren van deze opdracht.
Let op: Vanaf 1 november wijzigt het diensteverleningsmodel van het DAS naar de Intermediaire Dienstverleners, het is mogelijk dat deze overeenkomst wordt gemigreerd. Meer informatie volgt.
Opdracht omschrijving
Wij zoeken een planner voor ons team Planning en Capaciteitsmanagement binnen één van de eenheden. Een team bestaat uit (senior) planners, capaciteitsmanagementadviseurs en een teamchef. Samen verzorgen we de roosters van zo’n zevenduizend politiecollega’s en ondersteunen we teams bij capaciteitsvraagstukken.
Jij stelt de roosters van de teams en ondersteunende diensten op jouw locatie samen. Een mooie uitdaging, want je hebt te maken met strakke deadlines. Elke vier weken moeten de roosters compleet zijn. Ook heb je rekening te houden met onregelmatigheidsdiensten én met het feit dat de politie een 24/7-organisatie is. Je schakelt continu met de verschillende teams en afdelingen. Zij geven je informatie over de activiteiten voor de komende periode en jij vertaalt deze naar de planning. Daarbij houd je rekening met onvoorziene zaken zoals verzuim. En met landelijke wetgeving en interne afspraken die van invloed zijn op de planning.
Is het rooster voor de komende weken compleet? Dan zit jouw werk er nog niet op. In de tussentijd speelt er veel en dat maakt je werk erg interessant. Je zorgt bijvoorbeeld voor de inzet van de Mobiele Eenheid bij een demonstratie. Of je houdt in de planning tijd vrij voor teamleden die zo een training voor een nieuw stroomstootwapen kunnen volgen. En er kunnen zich altijd incidenten op straat voordoen waar we met spoed extra politie moeten inzetten. Als planner houd je altijd het hoofd koel en regel je de planning perfect, ook als er onverwachte knelpunten zijn.
Wat je functie extra uitdagend maakt, is je rol bij het goed op elkaar laten aansluiten van de werkvraag en de capaciteit, ook in de toekomst. Daarvoor stel je ramingen op en adviseer, informeer en ondersteun je onder meer collega’s die verantwoordelijk zijn voor het capaciteitsmanagement. Daarmee draag je bij aan de verdere verbetering van het hele plannings- en beheerproces. Vanzelfsprekend werk je in je verantwoordelijke baan nauw samen met andere (senior) planners binnen de eenheid en waar nodig ook landelijk.
Verantwoordelijkheden
- Als planner verzorg je zelfstandig de roosters van de teams en afdelingen van de Eenheid Midden-Nederland;
- Je houdt rekening met landelijke wetgeving, interne afspraken en resultaatafspraken op team-, districts- en eenheidsniveau. Tevens speel je met jouw planning in op onvoorziene omstandigheden;
- Je voorziet de cm-adviseur en aangewezen medewerkers van relevante informatie voor hun (advies)werk;
- Je adviseert planverantwoordelijken van de districten/diensten/teams over het rooster en je bouwt en stemt de fase van het conceptrooster tot en met het dagrooster op teamniveau met hen af;
- Ook heb je te maken met de inzet van medewerkers bij evenementen en incidenten, waarbij veelvuldig sprake is van ad hoc- en spoedwerkzaamheden.
Competenties
- Probleemanalyse
- Mondelinge presentatie
- Stressbestendig
- Samenwerken
- Accuratesse
- Klantgerichtheid
- Kwaliteitsgerichtheid
- Onderhandelingsvaardigheden
- Optreden
- Mondelinge- en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
I. Toelichting offerteaanvraag
Wet DBA
Kijkende naar de inhoud van deze aanvraag en de wet DBA, leent deze aanvraag zich er niet voor om door een ZZP'er uitgevoerd te worden.
Gunningscriteria SorteringBeste prijs-kwaliteitsverhoudingGewicht van prijs : 20 %Gewicht van kwaliteit : 80 % Aanvullende informatie Nadrukkelijk verzoeken wij u geen telefonisch of per e-mail contact op te nemen met de Politie om inhoudelijke vragen te stellen inzake deze aanvraag.III. Eisen en gunningscriteria
Beschikbaarheid
Het contract kan door de Opdrachtgever optioneel worden verlengd. Dit zoals wordt aangegeven in het profiel.
De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van het kandidaten onderzoek. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de Opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de aanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Beoordeling en verificatie van uw offerte
Prijs (eisen)
Kwaliteit (eisen)
Eis 1.Onder een cv verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de Externe.Dit in het Nederlands gesteld in PDF-formaat, van maximaal 7 pagina's A4. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template. Maakt u geen gebruik van bijgevoegd template zal uw bieding terzijde worden gelegd.
Eis 2. De door Inschrijver aangeboden kandidaat is gedurende de uitvoering van de gehele Opdracht in loondienst bij Opdrachtnemer / Onderaannemer en geen ZZP’er / ondernemer.Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Tevens zijn uitgesloten ondernemers in dienst van een eigen BV.Deze eis blijft van toepassing gedurende de gehele uitvoering van de opdracht. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet kan voldoen aan deze eis, zal dit leiden tot uitsluiting van de Inschrijver.
Eis 3. De kandidaat heeft minimaal een erkend, volwaardig, en volledig afgerond diploma op MBO-niveau 3, havo of vwo.Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. De kandidaat dient voor het verificatiegesprek het bewijsmiddel te kunnen overleggen. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde diploma beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de aanvraag.
Eis 4. De kandidaat heeft minimaal twee jaar aantoonbare werkervaring als planner.Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jjjj t/m mm-jjjj).
Eis 5. De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring met het zelfstandig roosteren van teams.Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jjjj t/m mm-jjjj).
Eis 6. De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring met een roostersysteem.Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jjjj t/m mm-jjjj).
Eis 7. Vereiste competenties/vaardigheden:
Gunningscriteria (wensen)
Reageer nu op deze opdracht!
(Bijna) evenveel verdienen vanuit Detachering?!
Let-op: Deze opdracht betreft een detacheringsopdracht. Deze opdracht kan niet als ZZP'er worden uitgevoerd.
Contactgegevens
Boekweitland 32
3764ZL Soest
Nederland
Tel/WhatsApp: 035-2063100
Mail: info@depubliekepartner.nl
KVK: 95135375
BTW: NL867016589B01
Regio's
ZZP opdrachten Flevoland
ZZP opdrachten Zuid-Holland
ZZP opdrachten Zeeland
ZZP opdrachten Friesland
ZZP opdrachten Overijssel
ZZP opdrachten Utrecht
ZZP opdrachten Noord-Brabant
ZZP opdrachten Groningen
ZZP opdrachten Drenthe
ZZP opdrachten Gelderland
ZZP opdrachten Limburg
Vakgebieden
ZZP opdrachten Communicatie en Voorlichting
ZZP opdrachten Financiën en Economische zaken
ZZP opdrachten ICT en Automatisering
ZZP opdrachten Infrastructuur en Civiele Techniek
ZZP opdrachten Juridisch en Regelgeving
ZZP opdrachten Onderwijs en Opleiding
ZZP opdrachten Openbare Orde en Veiligheid
ZZP opdrachten Project en Programmamanagement
ZZP opdrachten Ruimtelijke Ordening en Milieu
ZZP opdrachten Sociaal Domein en Maatschappelijke Ontwikkeling