Fraud Blocker Portefeuillemanager Vastgoed / onderwijshuisvesting | ZZP

Portefeuillemanager Vastgoed / onderwijshuisvesting

Logo van Apeldoorn met een groen gestileerd bladdessin naast het woord "Apeldoorn" in groen lettertype.

Aanvraagnummer: 7244
Organisatie: Gemeente Apeldoorn
Locatie: Apeldoorn
Uren per week: 24 - 28
Tarief: ā‚¬100 - ā‚¬125 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 17-03-2025
Optie tot verlenging: twee (2) keer zes (6) maanden
Sluitingsdatum: 05-03-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Opdracht omschrijving

De gemeente Apeldoorn is op zoek naar een portefeuillemanager vastgoed. De opdracht kent 3 onderdelen.
1.Ā Ā Ā Ā Op orde brengen en uniformeren rolneming, contracten, afspraken, werkprocessen en overlegstructuren voor de deelportefeuille onderwijshuisvesting. Dit betreft m.n. Multi Functionele Centra die door schoolbesturen worden gebruikt maar waarbij de gemeente eigenaar is.

2.Ā Ā Ā Ā Tijdelijk beheer van nader toe te wijzen deelportefeuille met vastgoedobjecten. Mogelijk dat dit de deelportefeuille opvanglocaties Oekraine wordt. Dit is nog niet definitief.

3.Ā Ā Ā Ā Overige ondersteuning andere portefeuillemanagers bij vraagstukken die op dat moment spelen / aandacht vragen in hun deelportefeuilles.

De kandidaat heeft goede kennis van het vakgebied, handelt de dossiers zelfstandig af en is in staat om collegaā€™s binnen de gemeente te adviseren. Hij of zij is vaardig in het voeren van overleg, het oplossen van knelpunten en het geven van adviezen.


Verantwoordelijkheden

De kandidaat moet direct inzetbaar zijn bij de volgende werkzaamheden:

  • Op orde brengen en uniformeren rolneming, contracten, afspraken, werkprocessen en overlegstructuren voor de deelportefeuille onderwijshuisvesting.
  • Alle werkzaamheden die primair samenhangen met de sturing op een deelportefeuille met panden van het vastgoedbedrijf.
  • Advisering en meedenken bij andere deelportefeuilles.

Beschikbaarheid

De kandidaat is zo snel mogelijk, maar uiterlijk vanaf 17 maart 2025 tot 17 september 2025, voor 24 - 28 uur per week inzetbaar. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met twee (2) keer zes (6) maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Overige eisen

1. U voegt een cv inclusief motivatiebrief van maximaal 5 pagina's A4 toe. Bij overschrijding van het maximumaantal pagina's wordt het gedeelte dat deze overschrijding betreft terzijde gelegd en zal de beoordeling en de daaruit voortvloeiende score slechts gebaseerd zijn op het maximum gestelde aantal A4's.

2. Kandidaat heeft een afgeronde HBO/WO opleiding in een relevante richting op het gebied van vastgoed. Voornoemde dient te blijken uit de ingediende CV.

3. Kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare relevante werkervaring in een vergelijkbare functie. Voornoemde dient te blijken uit de ingediende CV.

4. Kandidaat heeft relevante ervaring m.b.t. de deelportefeuille onderwijshuisvesting. Voornoemde dient te blijken uit de ingediende CV.

5. Opdrachtnemer vraagt een VOG aan voor de medewerker die ter beschikking wordt gesteld. Opdrachtnemer informeert opdrachtgever over bezwaren die de inzet van de medewerker bij opdrachtgever belemmeren. De overeenkomst kan binnen 4 weken worden beƫindigd indien uit de aanvraag van de VOG blijkt dat er bezwaren zijn tegen de inzet van de medewerker bij opdrachtgever. Beschikt de medewerker reeds over een VOG dan moet deze zien op inzet bij Opdrachtgever en mag deze maximaal zes maanden oud zijn. De kosten voor de VOG mogen niet doorberekend worden aan Opdrachtgever.

6. Inschrijver dient tenminste Ć©Ć©n referentie op te geven van een soortgelijke opdracht. De referentie mag niet ouder zijn dan drie jaar*. De referentie dient voorzien te zijn van een contactpersoon met bijbehorende contactgegevens. Het staat de gemeente Apeldoorn vrij contact op te nemen met de contactpersoon van de opgegeven referentie. *Vanaf de datum van sluiting van de inschrijving.

8. De gemeente nodigt u uit om een offerte in te dienen voor deze opdracht. De opdracht wordt uitgevoerd onder leiding en toezicht van de gemeente en is beoordeeld als een opdracht die door de Inschrijver wordt ingevuld. Volgens de inschrijvingsvoorwaarden (in overeenstemming met de Wet DBA) kan een zelfstandige zonder personeel (zzpā€™er) niet inschrijven of worden aangeboden voor deze opdracht. De kandidaat die wordt aangeboden, moet op het moment van start opdracht in loondienst zijn bij de Inschrijver. Ook zzpā€™ers met een B.V., die naast zichzelf geen andere medewerkers in dienst heeft van deze B.V., worden uitgesloten voor het Inschrijven op deze opdracht. Inschrijver voldoet minimaal aan het feit dat Inschrijver: ā€¢ Loonbelasting en werknemerspremies afdraagt (en hiermee verzekerd is binnen het sociale stelsel) voor de betreffende kandidaat die de opdracht uitvoert; ā€¢ Een werkgeversgezag heeft tussen Inschrijver en kandidaat (die de opdracht uitvoert); ā€¢ Voldoet aan alle werkgeversverplichtingen, zoals 2 jaar doorbetalingsverplichting bij ziekte, de Wet Poortwachter of de WAADI. De gemeente kan Inschrijver verzoeken om schriftelijk aan te tonen dat Inschrijver voldoet aan bovenstaande punten.

7. De inschrijver mag maximaal 2 kandidaten aanbieden. Per kandidaat dient een aparte inschrijving ingediend te worden. De inschrijving kan tot 5 maart 2025 9.00 uur ingediend worden. Indien er onverhoopt toch meer dan twee kandidaten door dezelfde inschrijver worden ingediend, zullen enkel de eerste twee (op volgorde van binnenkomst) in behandeling genomen worden.


Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 20 %
Gewicht van kwaliteit : 80 %
Uitleg gunningscriteria

Top

Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt Ć©Ć©n kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De BKPV komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100 , maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )


Gunningscriteria Kwaliteit

25 %

1. De kandidaat heeft werkervaring binnen het vakgebied bij een overheidsinstantie en/of gemeente. Beoordeling: - De kandidaat heeft geen ervaring binnen het vakgebied bij een overheidsinstantie en/of gemeente (0 punten). - De kandidaat heeft 1 tot 3 jaar ervaring binnen het vakgebied bij een overheidsinstantie (1 punt). - De kandidaat heeft 1 tot 3 jaar ervaring binnen het vakgebied bij een gemeente (2 punten). - De kandidaat heeft 4 of meer jaar ervaring binnen het vakgebied bij een overheidsinstantie (3 punten). - De kandidaat heeft 4 of meer jaar ervaring binnen het vakgebied bij een gemeente (4 punten).

25 %

2. De kandidaat heeft gedegen kennis van het vakgebied en de opgave. Dit wordt beoordeeld aan de hand van ingediende CV en motivatie. Beoordeling: - onvoldoende (0 punten) - matig (2 punten) - voldoende (3 punten) - ruim voldoende (4 punten) - goed (5 punten)

50 %

3. De kandidaat voldoet aan de functie-eisen die gesteld zijn in deze uitvraag. Dit wordt beoordeeld aan de hand van de ingediende CV en motivatie. Beoordeling: - onvoldoende (0 punten) - matig (2 punten) - voldoende (3 punten) - ruim voldoende (4 punten) - goed (5 punten)


Gunningscriterium Prijs

Minimaal: ā‚¬ 100,00
Maximaal: ā‚¬ 125,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

De onderstaande competenties worden getoetst tijdens het interview:

  • Ervaring met en enthousiasme over werkveld vastgoed en specifiekĀ onderwijshuisvesting;
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Flexibel;
  • Toegankelijk en integer;
  • Passend binnen het team.


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.

Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.

De interviews zullen plaatsvinden op vrijdag 7 maart 2025 tussen 9.00 en 12.00 uur, op locatie het Stadhuis in Apeldoorn. Gelieve hier rekening mee te houden.


Reageer nu op deze opdracht!

7244 - Portefeuillemanager Vastgoed / onderwijshuisvesting

Let-op: Deze opdracht betreft een detacheringsopdracht. Deze opdracht kan niet als ZZP'er worden uitgevoerd.