Aanvraagnummer: 3123
Organisatie: Gemeente Hilversum
Locatie: Hilversum
Uren per week: 28 per week
Tarief: €110 per uur
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 02-09-2024
Optie tot verlenging: 3 maal 2 maand(en)
Sluitingsdatum: 08-08-2024 09:00
Deel deze opdracht
Opdracht
- Ondersteuning bieden bij de uitvoering van DPIA’s;
- Beantwoording van (complexe) Privacy gerelateerde vragen;
- Advisering over verwerkerschap, verwerkersovereenkomsten en datalekken afhandeling;
- Ondersteuning bieden bij de afhandeling van verzoeken tot inzage, verwijdering en correctie;
- Het mede ontwikkelen van privacy producten, zoals werkinstructies en handleidingen;
- Bewustwording creëren voor het belang van gegevensbescherming.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Privacy adviseur en/of Privacy Officer (benoem duidelijk in het cv de uitgevoerde opdrachten);
3. Aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van DPIA’s bij gemeenten (benoem dit duidelijk in het cv);
4. Een maximum uurtarief van €110 exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon-werkverkeer;
5. Beschikbaar per 2 september 2024, voor minimaal 28 uur per week.
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente (40 punten); 7. Aantoonbare werkervaring als sparringpartner voor juristen, privacy officers en informatiebeveiliging deskundigen (benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van DPIA’s en advisering over gegevensbescherming bij de overheid (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
9. Een aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau in een juridische richting, of informatiemanagement (10 punten);
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. Hybride werken is mogelijk voor maximaal 50% van de werktijd dit gebeurt in nader overleg met directe collega’s en/of teammanager.
Planning
De gesprekken met de gemeente zijn gepland op maandag 12 augustus 2024 en dinsdag 13 augustus 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 9 augustus bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.