Procesadviseur Project Zaakgericht Werken

Aanvraagnummer: 10903
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Oldebroek
Locatie: Oldebroek
Uren per week: 16 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-07-2025
Optie tot verlenging: 3 x 4 maanden
Sluitingsdatum: 26-05-2025 09:00
LET OP! Deze opdracht is gesloten
Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Oldebroek mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de gemeente Oldebroek. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is'.
Organisatie
Over de opdrachtgever, H2O:
H2O is een samenwerkingsverband tussen de gemeenten Hattem, Heerde en Oldebroek en hebben in dat kader een gezamenlijke visie. Met deze visie wordt richting en invulling gegeven aan een robuuste en beheersbare informatievoorziening voor de H2O gemeenten, met als doel: een geharmoniseerd applicatielandschap op basis van generieke processen. Naast de uitvoering van een aantal grootschalige projecten, waarbij de kernapplicaties en de datadistributie opnieuw worden aanbesteed en geïmplementeerd, wordt ook stevig gebouwd aan de organisatie-inrichting van de informatievoorziening en de IT-governance.
Opdracht
Als Procesadviseur draag je zorg voor het inrichten van het nieuwe Zaaksysteem en ben je verantwoordelijk voor:
- Informatie verzamelen rondom beschikbare procesbeschrijvingen
- Inrichtingsvragen uitzetten
- Leiden van de sessies om te komen tot de vernieuwde inrichting
- Advisering aan en afstemming met inhoudsdeskundigen t.a.v. de inrichting
- verantwoordelijk voor terugkoppeling sessies en verdere afstemming met de coördinator Inrichting
- Waar nodig overleg over configuratie van zaaktypen en/of archiefinrichting in het systeem
- Behandelen verzoeken van afwijking van uniformiteit
- Toetsing van de inrichting
- Overdracht informatie en advisering aan andere rollen gedurende het implementatie traject
Vereisten
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbare afgeronde opleiding op wo bachelor niveau richting bestuurskunde;
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als procesadviseur bij een gemeente;
Gunningscriteria
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als procesadviseur in de afgelopen 10 jaar op het gebied van Zaakgericht werken (benoem dit expliciet in het cv) (40 punten);
5. Aantoonbare werkervaring als procesadviseur met het inrichten van Djuma bij een gemeente (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het werken binnen een gemeentelijk samenwerkingsverband (10 punten);
7. Aantoonbaar in het bezit van Prince2 certificaat (15 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met informatiemanagement bij een gemeente (15 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
Naast het voldoen aan onze kernwaarden, Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibel en Vakbekwaam, vragen wij de volgende competenties:
- Politieke antenne;
- Netwerkvaardigheden;
- Communicatief.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 12. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg mogelijk
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 28 mei 2025, 09.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 27 mei 2025
bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot 26 mei 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.