Fraud Blocker Procescoördinator - Freelance Opdrachten

Procescoördinator

Logo van de regionale sociale dienst kromme rijn heuvelrug met een blauwe sinusgolflijn met een cirkel boven de laatste piek en gestileerde tekst eronder.

Aanvraagnummer: 3526
Organisatie: Regionale Sociale Dienst Kromme Rijn Heuvelrug
Locatie: RSD Kromme Rijn Heuvelrug
Uren per week: 32 - 36 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: 01-11-2024
Optie tot verlenging: maal maand(en)
Sluitingsdatum: 2024-09-05 09:00:00 agenda 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
Als Regionale Sociale Dienst Kromme Rijn Heuvelrug (RSD-KRH) zoeken wij een nieuwe collega die zich graag in wil zetten voor een inclusieve samenleving. Een samenleving waarin iedereen mee kan doen, wat iemands achtergrond ook is. Dat is namelijk precies waar wij ons als RSD-KRH voor inzetten. Meer over onze organisatie kan je lezen op www.rsdkrh.nl

Als Procescoördinator Sociaal Domein draag jij bij aan het ontwikkelen van de RSD als organisatie. Je kan je goed vinden in waar onze organisatie voor staat: mensen een stap verder helpen zodat zij (weer) volwaardig onderdeel van de maatschappij uit gaan maken. Van de Procescoördinator Sociaal Domein wordt veel verwacht. Je hebt een kritische blik en bent in staat om de kwaliteit van de bedrijfsvoering te verhogen en te borgen.

Wat ga je doen?  
Als Procescoördinator ben je in staat met je brede kennis van de Participatiewet (PW) en/of de Wet Schuldhulpverlening (WGS) het verschil te maken. Je zorgt voor de verbinding tussen beleid en uitvoering. Je bent namelijk ”de schakel’’ tussen de uitvoerende teams van de RSD enerzijds en de ondersteunende teams, zoals team beleid en functioneel beheer, anderzijds. Je bent resultaatgericht en bent tevens in staat om onder (werk)druk je resultaten te behalen. 

Taken en verantwoordelijkheden

  • Je bent mede verantwoordelijk voor het beheer, de implementatie en evaluaties van werkprocessen van de PW en/of WGS. Daarbij zorg je dat processen “audit proof’’ en mede op onze kernwaarden zijn ingericht;
  • Je verzorgt en onderhoud de werkinstructies met betrekking tot de uitvoering van de PW;
  • Je draagt zorg voor de uitwerking van vastgesteld beleid in concrete richtlijnen, regelingen en maatregelen; 
  • Je toetst en draagt met je kennis bij aan het ontwikkelen van beleid dat aansluit bij de uitvoeringspraktijk die enerzijds bijdraagt aan een effectieve en efficiënte dienstverlening en anderzijds bijdraagt aan maatwerk als de casus daarom vraagt;
  • Je bent verantwoordelijk voor het documentenbeheer met betrekking tot de PW en aanverwante regelingen; 
  • Je ondersteunt Klant- en Procesregisseurs en bent in staat om de uitvoerbaarheid van werkprocessen te toetsen en indien nodig zelf te verbeteren en te wijzigen in de systemen;
  • Je werkt nauw samen met de verschillende collega’s binnen team informatiemanagement en draagt o.a. bij aan de uitvoering van BIO baseline en DPIA’s en je hebt een adviserende rol ten aanzien van informatieveiligheidsvraagstukken en bedrijfsvoeringsrisico’s;
  • Je bent verantwoordelijk voor het (functioneel)beheer van de applicatie KIC van Stimulansz.

Bovendien heb jij zin om…  
In samenwerking met je collega’s de algehele kwaliteit van onze dienstverlening naar een hoger plan te tillen. 

Wat wordt jouw team?  
Je wordt onderdeel van team Informatiemanagement (IM). Team IM is onderdeel van de Unit Financiën, Informatiemanagement & Facilitair. Binnen de hele unit zijn op dit moment ongeveer 25 medewerkers werkzaam, waarvan 15 onder team Informatiemanagement vallen.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Een door de kandidaat zelf geschreven korte motivatie in het cv;
3. Uiterlijk beschikbaar per 1 november 2024 voor minimaal 32 uur per week;
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als proces coördinator en/of kwaliteitsmedewerker;

Gunningscriteria
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als proces coördinator en/of kwaliteitsmedewerker; (50 punten)
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met de implementatie van ICT/IT processen (omschrijf duidelijk in het cv); (30 punten)
7. Kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na de initiële duur kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (minimaal 1040 uur). (20 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

 Competenties

  • Samenwerken;
  • Communicatie vaardig;
  • Netwerker;
  • Initiatiefnemer;
  • Klantgericht;
  • Resultaatgericht;
  • Betrokken;
  • Enthousiast.

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen
De CV’s worden beoordeeld op de minimumeisen in het bovengenoemd profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie tien (10) CV’s die aan de organisatie worden voorgelegd
De CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden in onderlinge vergelijking beoordeeld op de bovengenoemde “gunningscriteria”.

De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de kandidaten die zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.

  • Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
  • Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste drie kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Is hybride werken mogelijk: ja

Planning
De fysieke gesprekken bij de Regionale Sociale Dienst zijn gepland op dinsdag 10 september 2024. Kandidaten die hiervoor worden uitgenodigd, ontvangen uiterlijk maandag 9 september 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

  • De Regionale Sociale Dienst kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot donderdag 5 september 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.