Aanvraagnummer: 6035
Organisatie: Gemeente Hilversum
Locatie: Hilversum
Uren per week: 24 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 31-12-2024 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Vacature: Procesbegeleider/Implementatieregisseur
Hilversum is een groene stad met een rijke historie en meer dan 93.000 inwoners. Wij zijn een toegankelijke en betrouwbare overheid. Samen werken we aan maatwerkoplossingen en benutten technologie en data. Onze kernwaarden: Vertrouwen, Eenvoud, Betrokkenheid, Professionaliteit, Inclusiviteit en Duurzaamheid. Bij ons kun je jezelf zijn, ongeacht je achtergrond.
Opdracht
Ben jij een procesgerichte verbinder die samen met anderen resultaten behaalt? Wij zoeken een procesbegeleider/implementatieregisseur om het bestuurlijk besluitvormingsproces verder te ontwikkelen. Je brengt samen met medewerkers, management en directie het implementatieproces in beweging door in afstemming de volgende stappen te bepalen.
Hoofddoelen:
- Vastleggen van werkprocessen voor uniforme en terugvindbare werkwijzen;
- In kaart brengen van veranderingen voor stakeholders en hen hierin meenemen;
- Duidelijkheid creëren over de rollen van verschillende belanghebbenden;
- Een cultuur van continu verbeteren bevorderen;
- Opstellen van hulpmiddelen zoals handleidingen en trainingen.
Vereisten:
- Aantoonbare afgeronde hbo-opleiding;
- Minimaal 2 jaar werkervaring met procesmanagement in de afgelopen 5 jaar;
- Minimaal 2 jaar werkervaring bij een gemeente;
- Beschikbaar vanaf 20 januari 2025 voor 24 uur per week.
Gunningscriteria:
- Hbo- of wo-opleiding bestuurskunde, bedrijfskunde of organisatiekunde (extra punten voor wo);
- Minimaal 5 jaar werkervaring met procesmanagement in de afgelopen 10 jaar;
- In bezit van een Lean certificaat (Green Belt of Black Belt);
- Minimaal 4 jaar werkervaring als projectleider procesverbetering in de afgelopen 10 jaar;
- Minimaal 3 jaar werkervaring bij een gemeente met meer dan 75.000 inwoners in de afgelopen 10 jaar.
Zorg ervoor dat uit je cv duidelijk blijkt in hoeverre je aan bovenstaande eisen voldoet.
Competenties:
- Verbindend;
- Overtuigend;
- Koersvast;
- Enthousiast.
Overige informatie:
- De functie is ingedeeld in functieschaal 11 volgens de CAO.
- Maximaal 5 pagina’s voor het cv, opgesteld in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.
- Werkdagen worden in overleg afgestemd; hybride werken is mogelijk.
- Gesprekken zijn gepland op dinsdag 14 januari 2025 tussen 10:00 en 12:00. Uitnodigingen worden uiterlijk vrijdag 10 januari verstuurd.
- Een geldige Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is vereist, met mogelijke verwerkingstijden tot 8 weken.
- ‘Bring your own device’-beleid: je zorgt zelf voor een telefoon met abonnement en een laptop of tablet.
- Geen vergoeding voor woon-werkverkeer. Werkgerelateerde reiskosten kunnen worden gedeclareerd.
Reactietermijn: Reageer vóór woensdag 31 december 2024, 09:00 uur.