Aanvraagnummer: 7320
Organisatie: Gemeente Vijfheerenlanden
Locatie: Leerdam
Uren per week: 24 uur
Tarief: ā¬90 per uur
Duur van de opdracht: 12 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 12 maand(en)
Sluitingsdatum: 28-02-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Organisatie onderdeel
De gemeente Vijfheerenlanden ligt in het midden van het land, in de provincie Utrecht tussen de rivieren Lek en Linge. Een prachtig gebied met polders, uiterwaarden, dijken, molens, boerderijen, steden en dorpen. Vijfheerenlanden ligt centraal bij de snelwegen A2, A15 en A27. In deze groene gemeente wonen ruim 60.000 inwoners. De 16 woonplaatsen hebben elk hun eigen identiteit.
Vijfheerenlanden staat de komende jaren voor een uitdagende en complexe ruimtelijke opgave met een fors woningbouwprogramma, ontwikkeling van bedrijventerreinen en vernieuwing van het gemeentelijk vastgoed waaronder multifunctionele schoolgebouwen, zwembaden en dorpshuizen.
Opdracht
Je werkt binnen het team samen met de Regisseur / Team Leider, de Projectleiders en de Project Assistent. Met elkaar bouwen we aan een afdeling die processen efficiƫnt organiseert en voorspelbaar is in het realiseren van de plannen door projectmatig te werken en te sturen op GROTICK. Deze plannen bestaan onder andere uit het opzetten en realiseren van binnenstedelijke transformatieplannen van vrijgekomen bedrijvenlocaties en aan de woningbouwplannen binnenstedelijk en op uitleglocaties en plannen met maatschappelijk vastgoed.
De functie: Projectassistent
Als project assistent ondersteun je het team in de volle breedte:
- Je plant complexe afspraken in met zowel interne als externe partijen.
- Je organiseert informatiebijeenkomsten voor verschillende doelgroepen (bewoners, raadsleden, medewerkers) en zorgt voor verslaglegging daarvan;
- Je beheert de mailbox van het project en stemt de beantwoording van vragen van collegaās en bewoners af met de juiste vakdiscipline;
- Je houdt de projectinformatie op de website up-to-date;
- Je schrijft bewonersbrieven, nieuwsbrieven, berichten voor intranet en website;
- Je assisteert bij de voorbereiding van bestuurlijke besluitvorming;
- Je doet de eindredactie van de bestuurlijke voortgangsrapportages
- Je zorgt voor de administratieve verwerking van offertes, opdrachtbevestigingen, inkooporders en facturen;
- Je draagt bij aan de budgetbewaking van projecten en eventuele deelprojecten.
- Je houdt het digitale archief bij.
- Je helpt bij het opzetten en gebruiken van project rapportages (GROTICK)
- Bouwt aan een digitaal overzicht van projecten om het totaal aan projecten te bewaken en inzicht te geven in actuele en toekomstige projecten.
Vereisten
1. Aantoonbare ervaring als project assistent bij meer dan 1 gemeente;
2. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop.
Gunningscriteria
3. Aantoonbare ervaring als project assistent rol in projecten (maak dit concreet met een aantoonbaar voorbeeld (40 punten);
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als project assistent bij (een) gemeente(s) in de afgelopen 7 jaar (30 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met de organisatie van bijeenkomsten (50-100 personen) (10 punten);
6. Aantoonbare ervaring met het schrijven van bewonersbrieven en berichten voor website en intranet (20 punten);
7. Maximaal uurtarief van ā¬ 90,- exclusief btw inclusief reiskosten woon/werkverkeer (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Analytisch en creatief, in mogelijkheden kunnen denken;
- Zelfstandig, neemt initiatief en toont lef;
- Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
- Een teamspeler die het leuk vindt om samen te werken met anderen;
- Proactief, weet van aanpakken en kan snel schakelen;
- Organisatietalent: zorgdragen voor structuur en overzicht, ook in drukke of uitdagende situaties;
- Sterke communicatievaardigheden;
- Kan omgaan met stress en het presteren onder tijdsdruk.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 paginaās, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma ā Di ā Wo ā Do ā Vr.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden nader bepaald, afhankelijk van het aantal kandidaten die hiervoor uitgenodigd worden. Zij ontvangen zo spoedig mogelijk bericht zodra de keuze gemaakt is wie op gesprek mogen komen. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.