Fraud Blocker Project medewerker financieel beheer | Freelance Opdracht

Ontvang dagelijkse opdrachten mail

Project medewerker financieel beheer

Logo van Gemeente Oldebroek met de naam in blauwe tekst en een schildembleem met drie witte bladeren op een groene achtergrond.

Aanvraagnummer: 7195
Organisatie: Gemeente Oldebroek
Locatie: Oldebroek
Uren per week: 24-32 uur per week. uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-03-2025
Optie tot verlenging: 3 maal 2 maand(en)
Sluitingsdatum: 20-02-2025 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
Over de opdrachtgever, gemeente Oldebroek:

De gemeente Oldebroek is volop in beweging! Met elkaar werken we aan een organisatie die aansluit bij de samenleving en de mogelijkheden van deze tijd. Samen werken aan een sterke en leefbare samenleving. Die samenleving geven we met elkaar vorm; inwoners en gemeente vanuit onze kernwaarden Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibiliteit en Vakbekwaam. Het onlangs gerenoveerde gemeentehuis is modern ingericht en biedt alle voorzieningen die jij nodig hebt!

Opdracht
De gemeente Oldebroek heeft samen met de gemeenten Hattem en Heerde per 1-1-2025 ERPx van Unit4 geïmplementeerd. In de nazorg fase is er ondersteuning nodig voor het trainen van de gebruikers in de organisatie (PAV-ers en budgethouders) en de medewerkers financieel beheer. Naast het ondersteunen van de medewerkers financieel beheer door ze de werking van ERPx uit te leggen, verzet je zelf ook bergen werk.

Daarnaast moeten de jaarrekening dossiers 2024 worden opgesteld. Hierin heb je de verantwoordelijkheid om de aan jouw toegewezen dossiers volledig, juist en tijdig aan te leveren voor de accountant. In Oldebroek ben je samen verantwoordelijk dat al het werk bij financieel beheer wordt gedaan. Daarbij ben je beschikbaar om de collega’s te ondersteunen en werk over te nemen waarbij je aandacht hebt voor de noodzakelijke functiescheiding.

Vereisten
1. Aantoonbare afgeronde opleiding op mininmaal hbo-bachelor niveau;
2. Aantoonbare werkervering in de afgelopen 2 jaar met ERPx van Unit 4;
3. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met SAP;

Gunningscriteria
4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar met de implementatie van ERPx van Unit4 waarbij gewerkt is met conversiebestanden, GAT & SIT testen én training van eindgebruikers (benoem dit separaat en beknopt in de motivatie) (40 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met het opstellen van balansdossiers (benoem dit expliciet in het cv) (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met bedrijfseconomische stuurinformatie (benoem dit expliciet in het cv) (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring op ICT gebied binnen het bedrijfsleven (10 punten);
8. Aantoonbare werkervaring op ICT gebied binnen een gemeente (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
- Analytisch;
- Nauwkeurig;
- Communicatief;
- Proactief.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Nee
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma t/m vrij. Werkdagen en tijden in overleg.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op 24-02-2025 09:00. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 20-02-2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot 20-02-2025 09:00. Tot die tijd kunt u reageren.