Projectassistent civiele techniek en groen

Logo van Gemeente Arnhem met tekst "Gemeente Arnhem" in blauw met aan de rechterkant een gestileerd adelaarswapen.

Aanvraagnummer: 3628
Organisatie: Gemeente Arnhem
Locatie: Gemeente Arnhem
Uren per week: 32-36
Tarief: €65 per uur
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-10-2024
Optie tot verlenging: Ja, tot maximaal 30 december 2025
Sluitingsdatum: 16-09-2024 08:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdracht omschrijving

Als projectassistente ondersteun je een of meerdere projectleiders/projectteams die werken aan projecten op het gebied van civiele techniek en groen. Omdat geen enkel project hetzelfde is speel je in op de behoefte van je projectleider/projectteam.

  • biedt inhoudelijke ondersteuning, organiseert, plant en begeleid het proces binnen een project;
  • verzamelt de gewenste documenten t.b.v. projectcontroles;
  • genereert (management)rapportages uit het financiële systeem;
  • draagt zorg voor het beheer van (digitale) bestanden en systemen;
  • draagt zorg voor de kwaliteit, toegankelijkheid en aansluiting van informatiestromen en administraties;
  • communicatie (w.o. het bijhouden van websites en schrijven en versturen van bewonersbrieven);
  • contacten met derden (o.a. bewoners, aannemers, ondernemers, andere gemeenten etc);
  • het organiseren en bijwonen van (bewoners-)bijeenkomsten;
  • voorbereiden en notuleren van diverse (technisch inhoudelijke) vergaderingen op een laptop.

Over de afdeling Ontwerp. Wij zijn een team van ca. 40 ontwerpers / werkvoorbereiders incl. flexibele schil van inhuur medewerkers. We hebben voor elk project specialisten in civiele- en cultuurtechniek beschikbaar: civiel, groen, riolering, verkeer, toegankelijkheid, milieu, openbare verlichting, vergunningen en contracten. Samen met de afdeling Projectleiding & Directievoering ontzorgen wij opdrachtgevers door hen vanaf de eerste planfase te adviseren en bij te staan. Bij iedere voorbereiding van een project zijn wij betrokken bij de duurzame inrichting van de openbare ruimte. Onze vakinhoudelijke kennis delen wij graag, net als onze ervaring met projectmatig werken, regie voeren en het (laten) opstellen van contracten.

Reden inhuur> in verband met piekwerkzaamheden zijn wij tijdelijk op zoek naar ondersteuning. De opdracht leent zich niet voor inzet door een zzp‘er.


Verantwoordelijkheden

  • het opzetten en beheren van de projectstructuur;
  • draagt zorg voor projectcorrespondentie;
  • coördineert activiteiten en afspraken;
  • klankbord voor de projectleider en het projectteam.

Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober 2024 tot en met 31 december 2024 voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd tot en met 31 december 2025. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Overige eisen

Eis 1. U voegt een cv van maximaal 7 pagina's A4 toe. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld evenals een uitgebreide toelichting op de eisen en wensen zoals bij de betreffende eis/wens wordt aangegeven. Indien gewenst kunt u gebruik maken van het template cv van de Gemeente.

Eis 2. Opleiding (minimale opleiding): MBO werk- en denkniveau. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde werk- en denkniveau beschikt, zal uw bieding terzijde worden gelegd.

Eis 3. Gevraagde werkervaring: werkervaring in de sector civiele techniek en groen. Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).

Eis 4. Vereiste (gedragscompetenties) en vaardigheden: je bent flexibel, proactief, stressbestendig, assertief en denkt graag mee. Bovenstaande competenties / vaardigheden hoeven niet benoemd te worden in het CV maar dienen middels concrete voorbeelden duidelijk uit te komen tijdens het verificatiegesprek. Wanneer blijkt dat tijdens het verificatiegesprek de kandidaat niet over de gevraagde competenties / vaardigheden beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de offerte.

Eis 5. Hierbij verklaar ik akkoord te gaan met opdracht specifieke voorwaarden. Zie bijlage OSV Gemeente Arnhem. Tevens ga ik ook akkoord met de algemene voorwaarden van broker Headfirst (www.headfirst.nl).


Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 20 %
Gewicht van kwaliteit : 80 %
Uitleg gunningscriteria

Top

Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De BKPV komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100 , maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )

Offertes die onder de maat scoren, lager dan 50% zullen wij niet beoordelen en kunnen worden afgewezen op basis van een te lage kwaliteit.

De Gemeente Arnhem behoudt zich het recht voor om offertes terzijde te leggen indien er overmatig veel taal -en/of spelfouten voorkomen.


Gunningscriteria Kwaliteit

30 %

Wens 1. Opleiding (minimale opleiding): Een afgeronde opleiding in de civiele techniek of vergelijkbaar passend bij de functie. Dit is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen

30 %

Wens 2. Minimale werkervaring: Minimaal 1 jaar (werk)ervaring met projectmatig werken. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen

20 %

Wens 3. Minimale werkervaring: Ervaring opgedaan bij een gemeentelijke of overheidsinstantie. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen

20 %

Wens 4. Kennis van: Kennis van en ervaring met diverse programma's van Microsoft Office. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen


Gunningscriterium Prijs

Maximaal: € 65,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Competenties / vaardigheden hoeven niet benoemd te worden in het CV maar dienen middels concrete voorbeelden duidelijk uit te komen tijdens het verificatiegesprek. Wanneer blijkt dat tijdens het verificatiegesprek de kandidaat niet over de gevraagde competenties / vaardigheden beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de offerte.


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

De interviews zullen plaatsvinden op z.s.m. na de gesprekken fysiek op locatie. U wordt hierover tijdens de uitnodiging over geïnformeerd.

Uitsluitend de externen die na een schriftelijke beoordeling van de offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 2 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.

Indien na de schriftelijke beoordeling van de offertes blijkt dat er meer dan twee externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 2 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan twee externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 2 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan twee externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 2 innemen, zullen alle betrokken externen worden uitgenodigd voor een interview.