Aanvraagnummer: 4419
Organisatie: Gemeente Alphen aan den Rijn
Locatie: Alphen aan den Rijn
Uren per week: 32-36 uur
Tarief: €85 per uur
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 3 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 25-10-2024 09:00
Deel deze opdracht
Let op: Deze opdracht kan niet als zzp’er worden uitgevoerd vanwege het risico op schijnzelfstandigheid. Zzp’ers kunnen reageren, maar moeten in dienst gaan op detacheringsbasis om de opdracht uit te voeren.
Organisatie
Wij zijn een gemeente van meer dan 100.000 inwoners, onderdeel van Holland Rijnland en de G40, gelegen in het Groene Hart: Alphen aan den Rijn.
Wij bij Gemeente Alphen aan den Rijn zijn een wendbare organisatie die zich aanpast aan maatschappelijke ontwikkelingen. We werken samen voor het beste resultaat voor onze inwoners, en hebben klantgerichtheid en veranderingsbereidheid als kerncompetenties.
Opdracht
Als projectassistent werk je vanuit het thuisteam Projectmanagement Gebiedsontwikkeling. Je ondersteunt de projectleider en projectgroep door het plannen en voorbereiden van bijeenkomsten, onderhouden van contacten, en bewaken van de voortgang en administratie van het project.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 3 jaar werkervaring als projectassistent binnen een gemeente;
2. Ervaring met het ondersteunen van een projectleider;
3. Afgeronde hbo-opleiding;
4. Uurtarief maximaal €85,- exclusief btw, inclusief reiskosten.
Gunningscriteria
5. Afgeronde hbo-opleiding in ruimtelijke ordening, planologie of stedelijke ontwikkeling (20 punten);
6. Afgeronde cursus of opleiding projectondersteuner/projectmanagement (15 punten);
7. Werkervaring als projectondersteuner op gebiedsontwikkeling (35 punten);
8. Ervaring met projectrapportages en documenten zoals collegevoorstellen (20 punten);
9. Ervaring met het gebruik van communicatiemiddelen voor het project (10 punten).
Geef in het cv aan in hoeverre je aan het profiel voldoet.
Competenties
Je werkt graag in projectteams en bent klantgericht, resultaatgericht en pragmatisch. Je hebt oog voor details en samenhang, en beschikt over een uitstekende schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.
- Teamspeler
- Klantgericht
- Resultaatgericht
- Pragmatisch
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in schaal 8.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Maandag tot en met vrijdag (hybride werken mogelijk).
Planning
De gesprekken zijn gepland op woensdag 30 oktober 2024 in de middag. Kandidaten ontvangen uiterlijk op dinsdag 29 oktober 2024 bericht.
Overige informatie
- Er wordt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) gevraagd.
- De opdrachtnemer moet geregistreerd staan als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
De reactietermijn loopt tot vrijdag 25 oktober 2024, 09:00 uur.