Projectcoördinatie informatiemanagement

Logo van de Nederlandse gemeente Huizen, met een gestileerde figuur in traditionele kledij met visgereedschap in de hand, naast de tekst "gemeente huizen".

Aanvraagnummer: 8904
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Huizen
Locatie: Huizen
Uren per week: 24 tot 32 uur
Tarief: 120 per uur
Duur van de opdracht: 8 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 01-05-2025
Optie tot verlenging: 1 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 22-04-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Huizen mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente Huizen. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Opdrachtgever
Wij zijn er voor onze inwoners. Jouw bijdrage voor de inwoners, de samenleving en de organisatie wordt gezien en gewaardeerd. De lijnen zijn kort en Huizen is tegelijkertijd groot genoeg om impact te maken. We stimuleren jou om verantwoordelijkheid te nemen voor je werk en je krijgt volop ruimte om jouw talenten te ontdekken, in te zetten en te ontwikkelen. Fouten maken mag; leren en ontwikkelen zijn vanzelfsprekend onderdeel van werken in Huizen. Net als plezier! We waarderen goede ideeën en goed werk en zijn eerlijk over waar het beter kan. 

Opdracht
In deze  maanden ligt de nadruk op van de volgende werkzaamheden:
1. Projectcoördinatie migratie naar nieuwe ICT-aanbieder
2. Projectcoördinatie inkoop en aanbesteding ICT-contracten
3. Projectcoördinatie inrichting Governance informatiemanagement
4. Projectcoördinatie inrichting interne Servicedesk ICT
5. Projectcoördinatie uit faseren telefoonnetwerk

Vereisten
1. Uiterlijk beschikbaar per 1 mei 2025 voor 24 tot 32 uur per week;
2. Een aantoonbare afgeronde WO-opleiding;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider bij een gemeente;
4. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;

Gunningscriteria (weging totaal 100 punten)
5. Aantoonbare werkervaring met het begeleiden van een Europese openbare aanbesteding van ICT en/of Software in het afgelopen jaar (25 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met architectuur in het afgelopen jaar bij een gemeente; (25 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het opstellen van een informatiebeheerplan in het afgelopen jaar bij een gemeente (25 punten);
8. Een maximum uurtarief van €120,00,- exclusief BTW/inclusief reiskosten woon-werk verkeer (25 punten);

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
- Je hebt goede analytische vaardigheden;
- Je werkt gestructureerd en accuraat;
- Je bent communicatief sterk en weet de relaties te onderhouden;
- Je werkt graag samen binnen en buiten het team;
- Je bent een goede match met onze kernwaarden: samenwerken, toegevoegde waarde, energie/werkplezier en resultaatgerichtheid.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Planning
De fysieke gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 24 april 2025 tussen 10.00 uur en 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 23 april 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 21 april 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

(Bijna) evenveel verdienen vanuit Detachering?!

Let-op: Deze opdracht betreft een detacheringsopdracht. Deze opdracht kan niet als ZZP'er worden uitgevoerd.