Projectcoördinator vastgoed

Logo van Gemeente Bunnik met een groene cirkel met drie blauwe golvende lijnen en de tekst "gemeente Bunnik" in grijs.

Aanvraagnummer: 14049
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Bunnik
Locatie: Odijk
Uren per week: 24 per week
Tarief: 100 per uur
Duur van de opdracht: 5 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 1 x 5 maanden
Sluitingsdatum: 09-07-2025 09:00

LET OP! Reacties dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Bunnik mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de Gemeente Bunnik. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is.”

Organisatie
Gemeente Bunnik is een veelzijdige en ambitieuze gemeente die zich graag als een krachtige partner opstelt in regionale netwerken. Al onze medewerkers leveren hun bijdrage aan de Bunnikse kwaliteit in een groene, gezonde en slimme regio. Dat doen wij aan de hand van het collegeprogramma ‘Bunnik bouwen voor elkaar’ waarin voor de komende jaren de belangrijkste opgaven voor gemeente Bunnik staan geformuleerd.

Werken bij gemeente Bunnik betekent steengoed zijn in je vak. We worden geïnspireerd en uitgedaagd door de rol van de lokale overheid in het midden van de samenleving. We durven nieuwe wegen te bewandelen, houden van aanpakken en kunnen snel inspelen op relevante geluiden in onze samenleving. In dialoog zoeken we naar oplossingen. Dat doen we met inwoners, ondernemers en de partners in de regio.

Opdracht
Je bent onderdeel van de afdeling Ruimtelijke Regie en gaat projecten op het gebied van vastgoed en beheer uitvoeren, waarin o.a. de maatschappelijke accommodaties worden beheerd. Je bent sparringpartner van de wethouders, manager en collega’s binnen vastgoed en het sociaal domein. Je bent belast met de rechten van opstal, regievoering over verbonden partijen, afhandelingen van schades en aansprakelijkheidstellingen, en verkoopadvies.

De werkzaamheden zullen verder bestaan uit:

  • Begeleiden privatisering van (sport)verenigingen m.b.t. vastgoed;
  • Het opstellen van rechten van opstal voor sportverenigingen;
  • Aanbesteden van werkzaamheden en het aanvragen van vergunningen;
  • Het begeleiden van complexere aansprakelijk stellen van derde partijen;
  • Je kunt multitasken: van werkvoorbereiding tot budget- en kwaliteitsbewaking, van de aansturing van vaklieden en onderaannemers tot de communicatie met politiek-bestuurders en interne beleidsmedewerkers;
  • Je zorgt voor de juiste communicatie en afstemming met belanghebbenden en je bent het aanspreekpunt voor de opdrachtgever (intern);
  • Je bent goed op de hoogte van de huidige wet- en regelgeving rond de bouw en realisatie van vastgoedprojecten en het beheren en exploiteren van vastgoed (zoals inkoop, veiligheid, arbo, milieu, enzovoort);
  • College- en raadsbesluiten en raadsinformatiebrieven opstellen;
  • Vertegenwoordiging van het college in beroep- en hoger beroepzaken.

Vereisten
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in de richting van Bouwkunde, Vastgoedkunde;
3. Aantoonbare werkervaring met rechten van opstal;
4. Uurtarief maximaal € 100,- exclusief btw, inclusief reiskosten;
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van Vastgoed bij een gemeente;
6. Aantoonbare werkervaring met financiële en juridische vraagstukken op het gebied van vastgoed, geef hiervan een duidelijke toelichting;

Gunningscriteria
7. Uiterlijk beschikbaar per 1 juli 2025 voor 24 uur per week voor de gehele duur van de opdracht, inclusief verlengingen (10 punten);
8. Minimaal 8 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van Vastgoed bij een gemeentelijke organisatie (35 punten);
9. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het aanbesteden van werkzaamheden vastgoed  binnen een gemeente, geef hiervan een duidelijke toelichting in het cv (25 punten);
10. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met privatiseren van Vastgoed en het opstellen van rechten van opstal, geef hiervan een duidelijke toelichting in het cv (30 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre jij / de door jou aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Financiële en juridische kennis
  • Communicatieve vaardigheden
  • Commercieel inzicht
  • Schriftelijke vaardigheden

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do
Is hybride werken mogelijk: ja.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 15 juli, tussen 13.00 en 16.00 uur en woensdag 16 juli, tussen 13.00 en 16.00 uur.

Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot woensdag 9 juli 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

(Bijna) evenveel verdienen vanuit Detachering?!

Let-op: Deze opdracht betreft een detacheringsopdracht. Deze opdracht kan niet als ZZP'er worden uitgevoerd.