Aanvraagnummer: 5791
Organisatie: Provincie Overijssel
Locatie: Zwolle
Uren per week: 16-20 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 31-07-2025
Regio: Overijssel
Startdatum: 01-02-2025 (of zoveel eerder als mogelijk)
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 27-12-2024 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Let op! Deze opdracht kan vanwege het risico op schijnzelfstandigheid niet worden uitgevoerd als zzp’er. Zzp’ers kunnen reageren, maar als de opdracht wordt gegund, dient deze te worden uitgevoerd in dienstverband via bijvoorbeeld een payroll- of detacheringsconstructie.
Organisatie
Werken bij Overijssel
Overijssel is een prachtige provincie om te wonen, werken en recreëren. Samen met gemeenten, waterschappen, het Rijk, ondernemers en maatschappelijke instanties werken we aan een leefbare, mooie, veilige en goed bereikbare provincie.
Beschrijving bedrijfsvoering
Je gaat aan de slag bij de afdeling Bedrijfsvoering (BV), een van de acht afdelingen binnen de provincie Overijssel. Bedrijfsvoering richt zich op adviseren, controleren en faciliteren, zodat de organisatie haar processen efficiënt en effectief kan uitvoeren. De afdeling heeft de teams: Leiding, Financiële Rapportage en Administratie, Financiën, Facilitair, Informatievoorziening en Digitalisering, Juridische Zaken en HR.
Opdracht
Je werkt aan het project risicovolle klantconfiguratie. Samen met de leverancier van ons zaaksysteem voer je een analyse uit over de inrichting van het zaaksysteem (Rx.Enterprise). Aan de hand van verbeterpunten werk je toe naar een stabiel, veilig en betrouwbaar zaaksysteem. Samen met de leverancier bepaal je oplossingsrichtingen, die je bespreekt met procesbeheerders binnen de organisatie. Ook stem je af met functioneel beheerders en zorg je ervoor dat hun kennis en documentatie up-to-date zijn. Verder implementeer je de gekozen oplossing, zodat beheerders na afloop werken in een beheersbare situatie.
Verantwoordelijkheden:
- Afstemming met de leverancier
- Afstemming met proces- en functioneel beheerders
- Vastleggen van beheerdocumentatie
- Implementatie van de oplossing
Je werkt onder aansturing van het Focusgebied Realisatie en in samenwerking met het domein Dienstverlenen.
Vereisten / Knock-outcriteria
- Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo-4 niveau
- Kennis van en werkervaring met Rx.Enterprise, specifiek rondom subsidieprocessen en stukkenstromen (vermeld dit duidelijk in het cv)
Gunningscriteria (weging: totaal 100 punten)
- Aantoonbaar minimaal 5 jaar relevante werkervaring als functioneel beheerder in de periode 2018-heden (40 punten)
- Toelichting waarom de kandidaat de opdracht graag wil uitvoeren en wat de opdracht aantrekkelijk maakt (30 punten)
- Toelichting op kwaliteiten die nodig zijn voor de opdracht, inclusief concrete voorbeelden (30 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre de aangeboden kandidaat aan het profiel voldoet.
Competenties
- Communicatieve vaardigheden
- Analytische vaardigheden
- Probleemoplossend vermogen
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in schaal 9, conform de CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Hybride werken is mogelijk in overleg. Werkdagen: maandag t/m vrijdag. Standplaats: Zwolle.
Planning
Gesprekken bij de opdrachtgever vinden plaats op donderdag 9 januari vanaf 13.00 uur. Uiterlijk dinsdag 7 januari ontvangen uitgenodigde kandidaten bericht.
Overige informatie
- De opdrachtgever vraagt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
- De opdrachtgever vraagt een geheimhoudingsverklaring.
- Er wordt een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) gevraagd.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet deze als zodanig zijn ingeschreven in het handelsregister (conform Waadi).
Reactietermijn
Reageren kan tot vrijdag 27 december 2024, 09.00 uur.