Fraud Blocker Projectleider | Provincie Overijssel | Freelance Opdrachten

Projectleider

Logo van provincie overijssel met een gestileerde letter "o" in blauw en roze, met de tekst "provincie overijssel" in grijs.

Aanvraagnummer: 6196
Organisatie: Provincie Overijssel
Locatie: Provincie Overijssel
Uren per week: 16-20 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Overijssel
Startdatum: 01-02-2025 (of zoveel eerder als mogelijk)
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 27-12-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Let op! Deze opdracht kan niet als zzp’er uitgevoerd worden vanwege een verhoogd risico met betrekking tot schijnzelfstandigheid. Wanneer de opdracht aan een zzp’er wordt gegund, dient hij/zij in dienst (payroll/detachering/uitzendbureau) te gaan. Bij de inschrijving moet worden aangegeven via welke partij de opdracht vervuld wordt.

Organisatie
Werken bij Overijssel
Overijssel is een prachtige provincie om te wonen, werken en recreëren. Samen werken we aan een leefbare, veilige en duurzame toekomst voor onze provincie.

Beschrijving bedrijfsvoering
Je wordt onderdeel van de afdeling Bedrijfsvoering binnen provincie Overijssel. De afdeling ondersteunt de organisatie door te adviseren, controleren en faciliteren, zodat andere afdelingen zich volledig kunnen richten op provinciale opgaven.

Opdracht
Je houdt je bezig met het project risicovolle klantconfiguratie. Samen met de leverancier van ons zaaksysteem analyseer je de risicovolle inrichting van ons zaaksysteem (Rx.Enterprise). Op basis hiervan stel je verbeterpunten op en werk je – samen met de leverancier en procesbeheerders – aan oplossingsrichtingen.

Je stemt af met functioneel beheerders over de gekozen oplossingen en zorgt ervoor dat hun kennis en de beheerdocumentatie up-to-date zijn. Vervolgens implementeer je de gekozen oplossing. Na afronding kunnen onze beheerders werken in een stabiele, betrouwbare en beheersbare omgeving.

Werkzaamheden:
- Afstemming met de leverancier
- Afstemming met proces- en functioneel beheerders
- Vastleggen beheerdocumentatie
- Implementatie van oplossingen

Je voert de opdracht uit onder aansturing van het Focusgebied Realisatie en in samenwerking met domein Dienstverlening.

Vereisten
1. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo-4 niveau.
2. Aantoonbare kennis van, en werkervaring met Rx.Enterprise, specifiek de inrichting van subsidieprocessen en stukkenstromen (beschrijf dit duidelijk in het cv).

Gunningscriteria
1. Minimaal 5 jaar werkervaring als functioneel beheerder in de periode 2018-heden (40 punten).
2. Een motivatie waarom deze opdracht aantrekkelijk is (30 punten).
3. Beschrijving van de kwaliteiten die nodig zijn voor deze opdracht, inclusief concrete voorbeelden (30 punten).

Geef in het cv duidelijk aan hoe u aan dit profiel voldoet.

Competenties
- Communicatieve vaardigheden
- Analytische vaardigheden
- Probleemoplossend vermogen

Functieschaal
Deze functie valt onder schaal 9 van de CAO van de opdrachtgever.

Benodigd aantal professionals
1

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, inclusief minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Hybride werken is mogelijk in overleg.
Standplaats: Zwolle

Planning
De gesprekken vinden plaats op donderdag 9 januari vanaf 13.00 uur. Uiterlijk dinsdag 7 januari ontvangen kandidaten bericht over de uitnodiging. Overige kandidaten worden geïnformeerd na de gesprekken.

Overige informatie

  • Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is vereist.
  • Een geheimhoudingsverklaring is vereist.
  • Een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) is vereist.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet dit in het handelsregister geregistreerd zijn conform Waadi.

Reactietermijn
Graag reageren vóór vrijdag 27 december 2024, 09.00 uur.