Aanvraagnummer: 5682
Organisatie: Gemeente IJsselstein
Locatie: IJsselstein
Uren per week: 18 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: 01-01-2025
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 16-12-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
De gemeente IJsselstein is een stad in het zuidwesten van de provincie Utrecht met ruim 33.000 inwoners. De stad heeft een gezellig historisch hart. De gemeentelijke organisatie (GIJS) bestaat uit ruim 250 medewerkers verdeeld over 7 teams en werkt aan een toekomstbestendig IJsselstein waar iedereen prettig kan wonen, werken en samenleven. GIJS staat voor betrouwbare dienstverlening, benaderbaarheid en heldere communicatie. Kernwaarden zijn vakmanschap, pragmatisme en samenwerking.
Opdracht
De gemeente IJsselstein is volop in ontwikkeling. Dit omvat de realisatie van een bedrijvenpark, vernieuwing van een winkelcentrum en een ontwikkelingsplan voor een gebiedsvisie. De opdracht bestaat uit de begeleiding van drie trajecten:
1. De Kroon (Q1 2025)
Ontwikkeling van bedrijvenpark De Kroon met 9 hectare bedrijfsruimte. Het bestemmingsplan is vastgesteld en het verkoopproces start medio april 2025. De opdracht betreft de begeleiding vanuit de gemeente.
2. Winkelcentrum De Clinckhoeff (Q1-Q2 2025)
Begeleiden van de initiatiefnemer bij de vernieuwing van winkelcentrum De Clinckhoeff. Doel is een definitief plan en een nota van uitgangspunten.
3. Paardenveld Noord (Q1-Q2 2025)
Ontwikkeling van een nieuwe woonwijk conform de visie Paardenveld-Noord. De opdracht betreft het opleveren van een ontwikkelingsplan en het vastleggen van afspraken en keuzes door de gemeenteraad.
Vereisten
1. Minimaal 7 jaar werkervaring als projectleider bij een gemeente (afgelopen 10 jaar);
2. Eigen mobiele telefoon en laptop/iPad voor zakelijk gebruik;
3. Aantoonbare afgeronde hbo-opleiding.
Gunningscriteria
4. Minimaal 7 jaar werkervaring als projectleider binnen een kleine of middelgrote gemeente (30 punten);
5. Kennis van gebiedsontwikkeling (25 punten);
6. Werkervaring met projectmethoden zoals Projectmatig Werken of Prince II (20 punten);
7. Minimaal 2 jaar werkervaring met opdrachten zoals kavelverkoop, ontwikkelingsplannen en planologische procedures (25 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre de kandidaat aan het profiel voldoet.
Competenties
- Samenwerken;
- Organiseren en delegeren;
- Adviserend;
- Resultaatgericht;
- Kent bestuurlijke verhoudingen;
- Overtuigingskracht in woord en schrift;
- Creatief;
- Direct en duidelijk.
Functieschaal
Functieschaal 11 (conform CAO inlenersbeloning).
Aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Di – Wo – Vrij.
Planning
Gesprekken vinden plaats op donderdag 19 december 2024 tussen 09.00 en 12.00 uur. Uiterlijk dinsdag 17 december 2024 wordt bericht gegeven aan uitgenodigde kandidaten.
Overige informatie
- Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist;
- Gemeente faciliteert geen mobile devices zoals laptop en telefoon.