Fraud Blocker Projectleider Aanbesteding Cameratoezicht - ZZP Opdrachten

Projectleider Aanbesteding Cameratoezicht

Logo van gemeente IJsselstein met een rood en oranje abstract pixelontwerp naast de naam in donkerblauw lettertype.

Aanvraagnummer: 3798
Organisatie: Gemeente IJsselstein
Locatie: IJsselstein
Uren per week: 10 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: 1 maal 4 maand(en)
Sluitingsdatum: 19-09-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie onderdeel
De gemeente IJsselstein is een stad in het zuidwesten van de provincie Utrecht. De stad telt ruim 33.000 inwoners en heeft een gezellig historisch hart waar de inwoners trots op zijn. De ambtelijke organisatie van de gemeente (GIJS) bestaat uit ruim 250 medewerkers verdeeld over 7 teams. GIJS werkt aan een bloeiend en toekomstbestendig IJsselstein, waar iedereen prettig kan wonen, werken en samenleven. GIJS staat voor betrouwbare dienstverlening, een benaderbare organisatie en heldere communicatie. De ambtenaren werken vanuit drie kernwaarden: vakmanschap, pragmatisch en samenspel. Samen met en voor ‘ons stadje’.

Opdracht
De adviseur/projectleider zal:
1. Adviseren over de inzet van camera’s in Ijsselstein door middel van een evaluatie: zijn de camera’s die er nu staan nog nodig gezien subsidiariteit en proportionaliteit? Afhankelijk daarvan adviseren wat voor aanbesteding nodig is.
2. Adviseren hoeveel (extra) geld nodig is voor een gedegen opzet van cameratoezicht. En wat de mogelijkheden zijn binnen het huidige budget.
3. Het opzetten en uitvoeren van de aanbesteding cameratoezicht, van begin tot eind (van het opstellen van eisen tot de beoordeling van kandidaten).

Vereisten / knock-outcriteria
1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
2. Een afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider binnen een gemeentelijke of overheidsinstelling;
4. Aantoonbare werkervaring met aanbestedingen binnen een gemeente of overheidsinstelling.

Gunningscriteria
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider binnen een gemeentelijke of overheidsinstelling (20 punten);
6. Een afgeronde Nevi 1 (15 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het opstarten van interne processen naar een aanbesteding (25 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met integrale samenwerkingen binnen een gemeente (15 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met aanbesteding van een nieuw cameratoezicht systeem (25 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre je / de aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • COMMUNICATIEVE EN SCHRIFTELIJKE VAARDIGHEDEN/VERBINDER/EMPATHISCH VERMOGEN/BESLUITVAARDIG/onderhandelen

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10 Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. IN OVERLEG

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland in overleg met de geselecteerde kandidaten. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 20 september 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
  • Gemeente faciliteert geen ‘mobile devices’ zoals laptop en telefoon.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot donderdag 19 september 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.