Projectleider AZC

Logo van Gemeente Brummen met een gestileerde blauwe leeuw die in een groene boom met rode vruchten klimt, naast de tekst "Gemeente Brummen.

Aanvraagnummer: 13016
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Brummen
Locatie: Brummen
Uren per week: 20 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 12 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-07-2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 26-06-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Brummen mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Brummen. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). Gemeente Brummen merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Gemeente Brummen
De gemeente Brummen ligt in het hart van Gelderland, tussen de Veluwe en de rivier de IJssel. De ruim 20.000 inwoners wonen in diverse dorpen en buurtschappen. Eerbeek en Brummen zijn de grootste. Het is in vele opzichten een gevarieerde gemeente - met uiteenlopende landschappen, bedrijvigheid, (papier)industrie en veel ruimte voor recreatie.

De gemeente Brummen is een kleine organisatie met korte lijnen. Ongeveer 200 mensen werken hier samen aan een toekomstbestendige organisatie. We doen dit onder het motto ‘Wij werken voor Brummen’. Dit betekent dat we de vraag van de inwoners en ondernemers centraal stellen. Dat vraagt om enthousiaste professionals, die anders durven denken.

Opdracht
Gemeente Brummen heeft besloten om een AZC voor 350 asielzoekers te huisvesten op een landgoed. De bestuursovereenkomst en de werkafspraken voor het realiseren van dit AZC moeten worden gesloten met het COA, evenals de voorbereiding voor de realisatie. Op dit moment wordt een risicoanalyse gemaakt voor de kern Brummen door Bureau Beke. Deze tijdelijke opdracht behelst de interne begeleiding van dit gehele proces, alsmede contact met inwoners over het proces. 

Veel werkzaamheden vragen om een projectmatige aanpak: van projectinitiatief komen tot een projectplan  en uiteindelijk realisatie, effectief samenwerken binnen een projectorganisatie en goede communicatie met de gemeentelijke organisatie en de leefomgeving is jouw verantwoordelijkheid en waar nodig stuurt je tijdig bij.

Werkzaamheden:
- zorgen voor bestuurlijk draagvlak en het (laten) komen tot besluitvorming.
- Binnen de vastgestelde projectkaders tot daadwerkelijke realisatie komen.
- Afstemming met inhoudelijk mede-adviserende ambtenaren.
- Periodieke rapportage.

Vereisten
1. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
2. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;.
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het begeleiden van ruimtelijke projecten en/of huisvestingsvraagstukken rond AZC's;
4. Aantoonbare werkervaring met projectmatig werken. Van projectinitiatief komen tot een projectplan en uiteindelijk realisatie (Benoem dit duidelijk in het cv);
5. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau.

Gunningscriteria
6. Aantoonbare werkervaring met het begeleiden van ruimtelijke projecten / huisvestingsvraagstukken voor bijzondere doelgroepen (40 punten);
7Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het begeleiden van ruimtelijke projecten en/of huisvestingsvraagstukken rond AZC's (35 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met het behartigen van de belangen van een gemeente in onderhandelingssituaties (Benoem dit duidelijk in het cv) (25 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Aanpassingsvermogen
  • Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling en schriftelijk)
  • Klantgericht
  • Luisteren
  • Doorzettingsvermogen
  • Tactisch gedrag
  • Motiveren
  • Resultaatgericht werken
  • Samenwerken
  • Overtuigen
  • Assertiviteit
  • Besluitvaardigheid
  • Organiseren
  • Kritisch
  • Analyserend vermogen
  • Plannen en organiseren
  • Politiek sensitiviteit

Benodigd aantal professionals
1.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: nog te bepalen.
Is hybride werken mogelijk: Ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 27 juni 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 25 juni 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot 26-06-2025 09:00. Tot die tijd kunt u reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

(Bijna) evenveel verdienen vanuit Detachering?!

Let-op: Deze opdracht betreft een detacheringsopdracht. Deze opdracht kan niet als ZZP'er worden uitgevoerd.