Aanvraagnummer: 6338
Organisatie: Provincie Overijssel
Locatie: Provincie Overijssel
Uren per week: 20-28 uur
Tarief: €0 - €130 per uur
Regio: Overijssel
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 3 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 03-01-2025 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Werken bij Overijssel
Overijssel is een prachtige provincie om te wonen, werken en recreëren. Samen maken we Overijssel leefbaarder, mooier, veiliger en beter bereikbaar. De provincie werkt nauw samen met gemeenten, waterschappen, het Rijk, ondernemers en maatschappelijke instanties om de toekomst van de provincie vorm te geven.
Wegen en Kanalen
Je gaat aan de slag bij de afdeling Wegen en Kanalen (WK), verantwoordelijk voor de provinciale infrastructuur, zoals wegen, waterwegen, bruggen en sluizen. De afdeling bouwt, beheert en onderhoudt deze voorzieningen. De afdeling bestaat uit de teams Leiding, Project Sturing, Project Advies, Ontwikkeling, Verkeer en Infra, en Programmamanagement.
Deze opdracht valt binnen het team Project Sturing. Dit team zorgt voor dagelijks onderhoud aan het areaal en het projectmanagement van groot onderhoudsprojecten, planstudies, voorbereidingen, realisaties, en bodemsaneringen. Voor het subteam Bodem zoeken we een tijdelijke projectleider.
Opdracht
Je werkt aan een portefeuille van projecten, zoals bodemsaneringen van spoedlocaties, asbestbodemsaneringsopgaven in Twente en de overdracht van bodeminformatie naar gemeenten.
Schets project
Als projectleider Bodem ben je verantwoordelijk voor complexe bodemsaneringen van verontreinigingen op diverse locaties in Overijssel. Je beoordeelt welke proces- en inhoudelijke acties nodig zijn, zoals saneringsmaatregelen of nazorgtrajecten. Je laat onderzoeksrapporten opstellen, maakt saneringsplannen, stelt bestekken op, onderhoudt contacten met externe bureaus en stemt af met het bevoegd gezag.
Opdrachtomschrijving
- Integraal verantwoordelijk zijn voor de voorbereiding, aanbesteding en uitvoering van bodemprojecten.
- Bewaken van project-, proces- en financiële kaders.
- Zorgdragen voor vergunningaanvragen.
- Aansturen van het projectteam.
- Toezien op de kwaliteit van geleverde diensten en werken.
- Afstemmen met betrokken teams, eenheden, bestuurders, bedrijven, burgers en mede-overheden.
- Oplossen van belangentegenstellingen binnen het project.
- Maandelijkse voortgangsrapportages aan de programmamanager.
Vereisten
- Uurtarief maximaal €130,00 exclusief btw, inclusief reiskosten.
- Afgeronde hbo-opleiding.
- Minimaal 3 jaar ervaring als projectleider bij een provincie of omgevingsdienst.
- Minimaal 3 jaar ervaring met bodemsanering.
Gunningscriteria
- Minimaal 5 jaar ervaring als projectleider binnen een provincie of omgevingsdienst (35 punten).
- Minimaal 5 jaar ervaring in bodemsanering in de afgelopen 10 jaar (35 punten).
- Ervaring met vergunningaanvragen op het gebied van bodem (20 punten).
- Ervaring met adviseren en samenwerken met belanghebbenden (10 punten).
Competenties
- Communicatief vaardig.
- Resultaatgericht.
- Omgevings- en politieksensitief.
- Analytisch denkvermogen.
- Probleemoplossend vermogen.
- Verantwoordelijk voor projectresultaten en verantwoording aan de programmamanager.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Hybride werken mogelijk.
Werkdagen: maandag t/m donderdag.
Standplaats: Zwolle.
Planning
Gesprekken vinden plaats op dinsdag 7 januari 2025 vanaf 09.00 uur. Geselecteerde kandidaten ontvangen bericht op maandag 6 januari 2025.
Overige informatie
- Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is vereist.
- Geheimhoudingsverklaring is vereist.
- Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) is vereist.
- Bij terbeschikkingstelling van personeel dient registratie in het handelsregister plaats te vinden volgens de Waadi.
- Het uurtarief kan worden aangepast volgens de CBS-indexering.
Reactietermijn
Reageren kan tot vrijdag 3 januari 2025, 09.00 uur.